Efterlysning av hem & Reportage i Drömhem

Hej på er! ....Här har livet snurrat på i racerfart senaste veckan och livet utanför bloggen tagit all min tid. Har saknat er SÅ, men vad gör man? Klonar sig?

I veckan nu fick de som prenumererar hem senaste numret av Drömhem och Trädgård. Anna och jag har med ett reportage där från Karen Klarbæks hem på Jylland. Karen jobbar med design och bloggar på Karen Klarbæks verden. Att få träffa Karen var en energikick utan dess like. Tack för all inspiration och för att du öppnade ditt hem för oss Karen!

Jag har själv inte sett reportaget i tryck än men ser fram mot att få se det så fort tidningen kommer ut i butikerna :)




Just nu pågår planering och bokningar av vårens och sommarens reportage och därför tänkte jag passa på att komma med en efterlysning.....
Vi söker fler strandnära hem vid kusterna, gärna Bohusläns skärgård. Bor du själv i ett, eller känner du någon som gör det. Tveka inte, hör av dig till mig eller till Anna Truelsen. En hemlig gåva i belöning kommer att skickas till den som ger någon av oss ett tips som leder till reportage i ett strandnära skärgårdshem.

14 kommentarer:

Ljuva Drömmar sa...

Hej!
Du är saknad här på bloggen men jag vet hur det är när det andra i livet tar över...

Jag har nog kanske ett hem till er. Skickar dig ett mail så får vi se.

Kramar Maria!

fröken knopp sa...

Du är alltid Saknad här Carina men visst måste man prioritera allt i ens närhet först ibland.. Så är det för alla!!

Hemmet du visar verkar vara otroligt läckert...mm..

Tyvär kan jag nog inte hjälpa dig...Hoppas att någon annan kan..!!

Varma Kramar Elin

Det vita dårhuset sa...

Vad spännande! Jag älskar Drömhem och trädgård :)

Kramis

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Vad kul att du är tillbaks.
Roligt med repotaget!

Jas ka kolla in på hennes blog!

Visst känner jag mig själv som bor strand nära men inte vid havet...
Vättern ligger framför oss :)

Härliga bilder du visar!

Ha en bra helg !

Kram Sirpa

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Ser ut att vara ett toppenfint reportage!

Lycka till med er efterlysning av strandnära hem!

Livet först och bloggen sen! Så skall det så klart vara.

Önskar dig en fin helg!
Monica

Tina sa...

Vårlig og fint!

Nordingården sa...

Jag söker också ett strandnära hus, maila mej om det finns ngt billigt, ha, ha..

Ett helt underbart hem ni varit i, så läckert och påersonligt och underbara foton Carina! Mari.

Anne sa...

Jag älskar de här photona! Tack för inspiration ♥

Johanna sa...

Vilka underbara bilder! Golven ser underbara ut. Är de lutade? Står i begrepp att slipa om lite av våra golv här hemma. Nu är de i en konstig rödbrun nyans.

Magia da Inês sa...

Oi, amiga!
Passei para ver as novidades.
Você esta à procura de casas beira-mar na costa, como o arquipélago Bohuslän... não posso ajudá-la...
Bom fim de semana!
Beijinhos.
Brasil.
✿ܓܓ ♫
°º
•*• ♫° ·.

sue@solsticehome sa...

Hi Carina
just wanted to say how much i enjoy your blog. awhile back i pinned a photo from it on pinterest and today i used it on my blog with a link back to your blog
http://solsticehome.blogspot.com/2011/01/wheres-your-garden.html
i hope you don't mind.
thanks so much
sue

Ljuva Magnolia sa...

Hej!
Jag har två förslag till kustnära reportage:
Hvita Villan på Hönö- hem och butik.
Eller vänner till familjen som har en kanonkåk på Hälsö med egen brygga mm.
Hör av dig vid intresse!

Kram Catta

nytt och gammalt sa...

Tack för din gulliga kommentar =) Vi är jätte nöjda med reportaget. Skönt att den trycks i svenska nu. haha! Jag älskar dina rimfrostbilder och jag håller med dig om att bara ordet klingar så fint! Sköt om dig! kram Sofie

Ylva sa...

underbara bilder!!!
tyvärr har jag inget kustnära hema att dela med mig av : )

/Ylva