Rimfrost

Det är så vackert att det nästan tar andan ur mig....all denna vackra rimfrost. Jag till och med gillar ordet rimfrost. Låter så vackert i mina öron. Nu kommer jag att köra en liten rimfrostkavalkad. Det blir tre inlägg i rad med rimfrost, så håll utkik om du som jag gillar naturens eget glitter.

Helgen ägnas åt DIY-pyssel som jag sen kommer visa som före-efter här på bloggen. 

PS...titta på min efterlysning i förra inlägget om du eller någon du känner bor strandnära vid havet!


Önskar er en fin lördagkväll!

9 kommentarer:

Lantliv i Norregård sa...

Hej!!
Så härliga, vintriga bilder & visst klingar Rimfrost vackert!!
Hoppas att allt är bra med Dig!

Kram Malin

Ljuva Drömmar sa...

Åh, jag älskar rimfrost!!
Jag tycker att det är det alldeles för sällan här där jag bor...
Dina bilder är som vanligt vackra!

Jag blir nyfiken på ditt pyssel, hoppas det blir bra.

Önskar dig en underbar helg, kramar Maria!

Mamma C sa...

Tjusigt och jättevackert.
Kram mamma C

Mitt hvite hus sa...

Nydelig er det..ja naturen er vakker i hver årstid...

god helg =)

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej

Tack för titten hos mig..
Har du fått mejl adressen. ?
Har tänk svara tidigare men det har hänt lirte saker här hemma ovh ett sjukhus besök blev det men inget alvarligt.

Vilka härliga bilder ddu har att bkuda.
Visst var sängkläderba billiga och fina.

Ha en fin kväll..
Nu är jag trött och måste sova.. man blir nog trött när man känner och sen när man slaapnar av efter akutbesöket..

Kramar Sirpa

Villa Björkenäs Backen sa...

Du märker väl att jag är sååå trött.
Så många skrivfel det blev :)

Kram Sirpa

Snäckskalsdalen. sa...

Jag älskar vintern och ännu mer tycker jag om rimfrost, hela världen blir så mjuk och vacker och du har tagit så fina bilder!
Kram

Anna - MY LOVELY THINGS sa...

Otroligt vackra bilder!!

kram

Systrarna vitt sa...

Visst är det vackert med vinter också. Har precis lagt in liknande bilder fast vid havet.
Skön Söndag, Liselott.