TineK hos Gräddelin

Hello darlings!
Här duggar det inte tätt mellan inläggen och jag hoppas ni har överseende! Det är mycket i livet som tar tid och som måste prioriteras före bloggen men ni vet säkert att jag saknar er alla dagar inte tiden räcker till.

För en tid sedan lottade Susanne som har bloggen Me and Alice ut en supervacker stråväska från TineK. Det var någon annan som blev den lyckliga vinnaren den gången MEN nu har jag skaffat mig en egen! :))) Jag köpte den hos Gräddelin i Trollhättan. Där finns de i flera olika varianter. Jag har velat ha en sån här i många år och nu äntligen har jag en. I sommar får den nog hänga med till stranden men tills dess får mina sjalar husera i den.





Love you!

8 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Mmmmm, vilka bilder......

Sitter här med min kaffekopp, tända ljus och håller på att ladda upp inspirationsdepån, för idag har jag en underbar skapardag framför mig. Många idéer i huvudet och många beställningar som ska göras.

Ja, så kikar jag in hos dig och VIPS bara så blev hela depån fylld på en gång och det fullkomligt bara började bubbla över direkt.
Ahhhhh en sådan underbar känsla jag fick. TACK DU UNDERBARA! Fullkomligt älskar dina foton och jag tror baske mig att de slår ut varenda energihöjare som hälsokosten erbjuder ;) ;) ;)
Ha en riktigt fin helg!
KRAAAAAAAM

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

ATT DU HAR MYCKET ATT GÖRA GILLAS AV MIG DÅ DET OFTA RESULTERAR I FINA REPORTAGE :)

VÄSKAN ÄR JÄTTEFIN HAR OCKSÅ SNEGLAT PÅ EN SÅN..JUST TILL SOMMAREN VID HAVET!!

HA EN HÄRLIG HELG!!

KRAM SANNE1

Snickaregården sa...

De där väskorna är ju så vackra. Ska allt få bli en har med. Eller rättare sagt... den är på väg ;)
Kram Maria

Nina sa...

Carina väskan är såååå fin och sååå din stil! Och vilka underbara bilder!
Tack för att du skrev. Jag vet. Kram!
Nina

Ardisia sa...

Läcker väska!

Önskar dig massa styrka & kraft att gå igenom det "vad det nu är" du nu behöver gå igenom (läser mellan raderna..)!
Kramar

The Paper Mulberry sa...

Just gorgeous! That shade of brown is the nicest ever!

Janne sa...

Nydelig bilder Carina:) Ønsker med en slik selv til sommeren.

Har et lite spørsmål til deg, hvor kommer den fine mønsteret som er laget i den første collagen med bilder i dette innlegget. Er dette noe fra Tine K? Jeg blir veldig glad om du svarer meg.

Ha en fin fin kveld,Janne:)

Elin sa...

Vilken snygg väska! Härlig att ha med till stranden på sommaren eller bara hem hemma som en del i inredningen! :)

Såg i ett senare inlägg att du frågade om kvaliteten på dina bilder. Jag tycker dina bilder är både fina och inspirerande och har aldrig tänkt på att de är för mörka.

//Elin