Utlottning - Giveaway

Hej på er!
I samarbete med butik Gräddelin i Trollhättan kommer här utlottningen jag hintat om :),
och det du kan vinna är en jättefin ljusstake i betong av den svenska designern TOVE ADMAN.
Det känns extra roligt att få lotta ut ett föremål av en framstående svensk kvinnlig designer. Jag älskar Toves formspråk.



Inte nog med att ljusstaken i sig är så vacker med alla sina underbara detaljer....jag blev glad i hela magen när jag öppnade kartongen den låg i och såg att packmaterialet är pappersremsor av returpapper. Omtanke om miljön...det gillar jag!


För att deltaga i utlottningen  med 1 lott lämnar du en liten kommentar under detta inlägg (har du ingen blogg eller något google-konto kan du maila på info(snabela)vitmossavintage.se)

För att få 2 lotter vill jag att du lämnar en kommentar och länkar till utlottningen med bilden högst upp i inlägget.

För att få 3 lotter så behöver du också lägga till dig som följare på Gräddelins blogg
Meddela i kommentaren hur många lotter du är berättigad till :)


Sista dag att deltaga är den 24/3 och vem som vunnit hittar ni här på bloggen den 25/3.
Värdet på ljusstaken är 499 kr.
Lycka till nu! :)))

177 kommentarer:

Nathalie sa...

Hej Carina!

Vill tacka dig för en härlig och inspirerande blogg. Lyckades hitta hit häromdagen och blev alldeles till mig då jag själv är intresserad av foto och inredning. Håller just nu på att inreda min och sambons nyinflyttade lägenhet och ljusstaken hade passar perfekt i fönsterkarmen i sovrummet vårt :)

Ljuva Drömmar sa...

Åh, jag vill självklart vara med och ta chansen att vinna den underbara ljusstaken. Jag tar 3 lotter och hoppas på tur!


Som vanligt bjuder du oss på ljuvlig och inspirerande bilder.

Kramar Maria!

Alle mooie dingen sa...

what a lovely candles i love to join your give away... i'm a follower and this is my reaction so that's 2!
the picture in JDL 8/2010 had my inspired to make a office for myself check out my blog http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/2011/02/we-zijn-weer-terug.html.
it's not finished yet .... but almost!
greetings
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Helena Dovier sa...

Jag skulle jättegärna vilja vinna ljusstaken - det är min favoritmodell alla kategorier och jag har länge önskat mig en sådan. Får hoppas på tur nu :-).

Kram från Helena

Tini sa...

Ljuvlig ljusstake, den skulle jag gärna vinna :) Har länkat och tar två lotter,
kram Tini

Sara sa...

Bara älskar Tove Admans fina ljusstakar! Bara att hålla tummar och tår med andra ord. Lade till Gräddelins blogg på min Reader också, får jag fler lotter då?

Kram Sara

C. Tvillingmamma sa...

Så fin,vore roligt att äga,en lott tack Carina. KRam

Anonym sa...

Hej!
Jag tar två lotter :-)

Tack, Gräddelin för att jag får upp ögonen för en amazing blogg! :)

Karin (loofkarin@hotmail.com)

Ulrika Engelbrecht sa...

hej bra och kul med tävlingar där man måste vara aktiv - gillar som du vet din blogg och gräddelins är ju inte främmade ..
vi satsar på 3 lotter .. Har ju redan ett par av dessa UNDERBARA ljusstakar!! We like i massor!!
kramar

Så Vitt Jag Vet sa...

Hej ! Vill jätte gärna vinna denna underbara ljusstake...
Deltar med två lotter.
Kraam
Sanne

Dagi Mara sa...

Hallo Carina!
Was für eine schöne Verlosung machst du da! Der Kerzenhalter gefällt mir schon länger- der ist toll!
Ich glaube, ich habe 2 Tickets. :)

Liebe Grüße aus Germany!
Dagi

Mitt hvite hus sa...

Hei Carina

en superfin lysestake...
Jeg tar to lodd..og krysser fingrene..

god helg =)
klemmer

Hem och Harmoni Marie sa...

Jag är mer än gärna med! Tar tre lotter, tack.

Önskar dig en trevlig helg!
Kram Marie

Miss Linda sa...

ÄLSKAR verkligen Tove Admans fina skapelser i betong ♥

För att inte tala om Taggtrådslampan ;)

Tänk om LYCKAN blir min - HOPPAS ♥

Kram Linda

Nyanser av vitt sa...

Vilken underbar ljusstake. Har redan ljusstakar av Tove och vill så klart vinna denna vackra.
Jag tar två lotter tack då jag länkar hit

Rummet för välbefinnande sa...

Hej min vän.....

Jag ligger på knä och såpskurar golvet i köket uppe. Himmel säger jag bara, men fint blir det. Taket målas och det blir så bra detta :) :)

Så underbar ljusstake och jag håller med dig om att det slår an en sträng extra när det är lite värnande om vår miljö också.

Jag tar tre lotter också önskar jag dig en riktigt fin fortsättning på helgen.

Kramelikram Mia

Lantligt i smultronbacken sa...

Ohh, vilken ljuvlig ljusstake i betong. Så fin!

Jag är gärna med i utlottningen och tar 2 lotter tack. Länkar från mig.

Håller alla mina tummar och tår nu.

Kram Teres

Vit stjärna sa...

Tove Admans underbara alster kan man ju inte låta bli så jag vill såklart vara med!

Tack för mkt inspiration från dig, är ofta här men lämnar sällan avtryck!

Kram Anna

Margareta sa...

Denna fina ljusstake vill jag gärna vara med att kunna vinna.
Jag deltar med 3 lotter

Ha en fin helg!
Kram margareta

Mia sa...

Tack för en trevlig blogg!! Jag vill gärna delta i din utlottning. Mvh Mia

Lantliv i Norregård sa...

Hej!!!
Jag vill vara med, så fin vinst!!!
Länkar oxå;o)

Kram Malin

från denna dag sa...

Underbar blogg, underbar giveaway! :)
Vill väldigt gärna vara med och ta chansen att vinna den ljuvliga ljusstaken!!

Har länkat http://frandennadag.blogspot.com
och är följare av gräddelins blogg,
så tre lotter för mig, tack:)

Ha det fint!

//Ulrika

Eva sa...

Ljuvliga ljuvliga ljusstake, jag är med på två lotter tack.

Mamma C sa...

Här togs det tre lotter på den vackra ljusstaken. Jag hoppas att en av dom är vinstlott.
Kram mamma C

Vårt liv i norr sa...

Jag tar gärna en lott :)

/helena

H A N N A S - F O R M sa...

ÅÅÅ, den har jag drömt om länge...älskar betong..och Toves ljusstake är en klar favorit!

Hur är det med dig Carina? Hoppas bra...ska du komma upp till Stockholm något tro??? Skulle gärna träffas då!!!


Jag är gärna med i din fina utlottning!!!

STOR KRAM
Hanna

Handplockat sa...

Tassar in i tidigmorgontimma
för att önska dej en toppen söndag
och får se denna underbara ljus stake håller med om det där medreturpappret HELT ljuvligt
=)
håller tummar och tår att jag har en chans på vinst
men brukar vara svårt jag har ju haft sån tur i kärlek...
men håller tummar och tår i alla fall

Norrfrids Eija sa...

Den bästa vinsten som tänkas kan är denna fina ljusstake, hoppas hoppas jag kan få hem en sådan, därför har jag gjort alla tre uppgifterna för att maxa chansen!
Eija

Blomm sa...

Lovely give away!
And I love your photos and home...come here often.

Ulrica sa...

Naturligtvis vill jag vara med att tävla om den här underskönt romantiskt vackra ljusstake från Gräddelin.

Jag tar 3 lotter, och håller båda tummarna att turen skall vara på min sida. Du hittar länken på min blogg: kullanderdesign.blogspot.com

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Den ljusstaken är så fin, jag är gärna med på din utlottning. Tar 2 lotter.
Ha en skön söndag
Kramar
AnnaMaria

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej vännen!
Vilken underbar vinst, den ljusstaken är ju den högsta drömmen för en betong-diggare som jag är. Drömmer om att en dag kunna gjuta så vackra saker.

Jag tar 2 lotter! Länkat från mig och håller tummarna.

Kram monica

PS. grattis till alla besökare du är värd varenda en

ANNIKA sa...

Den här ljusstaken är min favorit .
Älskar färgen ,designen, materialet ja ... den är som gjord för mig....och läckert förpackad dessutom...
Jag föjer och tar 2 lotter och hoppas..........

gustafsson.57@hotmail.com

Marie - Sofias syster! sa...

Här blir det två lotter! Om många ljusstakar jag ser tänker jag: äsch en sån kan jag själv fixa med loppis och lite färg, men dessa betongljusstakar.... Helt underbara!
Klar jag vill vara med!

Alexandra sa...

Vacker ljusstake!
1 lott på mig :)

Alexandra

Linda sa...

Ljuvliga bilder på ljuvliga ljusstakar!
Underbar blogg du har, nu lägger jag till dig på min blogglista:)
Kram, Linda

Ljuva Magnolia sa...

Har sådan fruktansvärd otur i dessa utlottningar men den DÄR vill jag ha, älskar denna betongljusstake!
3 lotter till mig tack =)

Kram Catta

Helena sa...

Vilken otroligt vacker ljusstake! Så detta kan jag inte missa- norpar med mig 2 lotter! =)
Ha en fortsatt fin dag!
Helena//ullvi32

Maria ( Idekroken ) sa...

Så nydelig lysestake :) Virkelig lekker :)
Jeg har lagt meg til som følger hos Gräddelins blogg. Mye fint der og.

Den 24.3 skal jeg på sykehuset og muligens blir det min lykkedag. Kanskje her også? hehe.

Klem fra meg

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med i din fina utlottning! Hoppas på tur med en lott.
Britt

britt.jonesig@telia.com

StrandviksVillan sa...

Vem älskar väl inte dessa ljusstakar? Skulle bli överlycklig över en sån själv.

Hoppas på tur med en lott tack!

kram, Ann-Christine

Fröken Grön sa...

Den där ljusstaken är verkligen ljuvlig!
Jag slår till på två lotter och länkar till utlottningen från min blogg. Nu ska jag hålla tummarna!
Ha en skön söndag!
/Anna-Karin

Weronica - En mammas dag sa...

En sådan vill jag ha - please :)

Gugis Pärlor sa...

Underbart vacker! Det är något alldeles speciellt med betonggrejer ;O) Jag deltar gärna i utlottningen med en lott!

Kram Gugi

Kamomilla sa...

Härligt! Enastående och detta tillfälle vill jag inte missa!! Jag länkar så två lotter tack!

Gunilla Ström sa...

Wow,vilken fin vinst!
Tävlar med 1lott.
Hälsningar Gunilla
gunilla.hem@gmail.com

bitte sa...

Hej! vill så klart vara med på utlottningen av ljusstaken tjusig!
MVH Bitte

softgrey sa...

Grattis till alla besöken. Det är inte svårt att förstå att din blog är populär med tanke på den genuina utstrålningen och alla fina bilder.

Jag vill vara med på en lott och hoppas på supertur!

Ha en fin söndagkväll

/Anetre

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med, en lott:)
Hälsningar Caroline L
vitabergenserik@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan,så roligt med lotteri! Vill gärna delta med en lott. Har ingen egen blogg, men är trogen läsare av din fina H Carina, Åland

Längtans Hem sa...

Jag vill vara med, jag vill vara med!!
Tre lotter, tack! Har lagt till mig som följare och kommentaren har du här och länken ligger upp!

Nu tänker jag bara sitta här och hålla tummarna!

Ha en fortsatt trevlig söndagskväll!
Kram ia

Haije sa...

Hej jag vill också vara med! 1 lott tack!

Hemma hos Razzel sa...

Hej, vilken fint pris! -Klart att jag vill vara med, och med 3 chanser!
Länkar från min sida och lägger till på Bloglovin!

Anonym sa...

Hej Carina! Vilken jätte fin ljusstake. Verkligen ljuvligt mönster. Jag vill gärna vara med i din fina utlottning.
Önskar dig en fin ny vecka.
Kram Marita i Björkhagen

Precious Sister sa...

wow, dessa bilder är super vackra. Känner mig alltid så inspirerad när jag besöker dig.
Vill gärna vara med för 1 lott:)
/Annika

north pal sa...

what a lovely candle stick. someone will be the excited new owner. i agree with you. recycle,recycle and recycle again. we must take care. Bestest,Denise

Therese sa...

Hej! Jag är gärna med i utlottningen av den superfina ljusstaken!
Har lagt upp en länk på min blogg också :)

Mvh // Therese

Sofie sa...

Vilken otroligt fin utlottning, jag vill gärna vara med! Hon gör så himla fina alster Tove Adman.

Jag tar 3 stycken lotter tack!

Kram, Sofie

Fokus mot framtiden sa...

Vilken fin ljusstake.. Jag vill absolut få chansen och tar två lotter - tack :)
Måste läsa vidare hos dig.....se om jag blir följare....

Meta sa...

Hej! Ha en underbar vår med allt ditt fina fotande jag beundrar det!
Visst vill jag va med om ljusstake utlottningen är en älskare av hennes grejer. Jag tar 2 lotter Hälsning Meta

Lilith sa...

Wow, vilken fantastisk ljusstake! helt underbar! Formen och mönstret är så vackra, åh en sån skulle jag så gärna vilja ha! T o m förpackningsmaterialet ser ju fint ut, gillar också omtanken om miljön! Har lagt till mig som följare av Gräddelin och länkar från min blogg för 3 lotter. Nu håller jag tummarna hååårt, hååårt!

VillaKarlslund sa...

Härlig blogg !
Vill gärna vara med och tävla om en så vacker ljusstake .
Tar 2 lotter och hoppas på tur.
Kram Tina

Anonym sa...

Hej!
Vill gärna vara med och delta i utlottningen av den underbara ljusstaken. Har ingen blogg så det blir en lott. Det är så roligt att titta in till dig då och då.... du har en trevlig blogg med fina bilder!
MVH
Lena F
lenaforsstrom2@yahoo.se

Systrarna Virrpannor sa...

Stort Grattis!!

Älskar betong, och Tove Adman gör ju så grymt fina skapelser i betong, så jag måste bara vara med och tävla!!

Tar 3 lotter, så mina chanser ökar!
(Länkat och lagt mig som följare.)

Kramar Mia ( Storesyrran)

I mina gömmor sa...

Hej!
Jag hänger med i tävlingen och tar 3 lotter!

Mvh, Malin

Anya sa...

Jag tar en lott och hoppas på lite tur!

Anonym sa...

Hei,
ett lodd på meg.
kjempefin blogg du har. koselig å kikke innom hos deg.
ha en fin kveld,
mvh Tove
mail;dideidem@online.no

Camillas vita villa sa...

Hej!
Är väldigt förtjust i betong. ljusstaken är fantastiskt fin tar gärna tre lotter.
Kram
Camilla

Kerstin sa...

Nydelig lysestake. Jeg er med med 3 lodd :)
Kerstin

Love and be proud sa...

Hej,deltar gärna med tre lotter! :) Länkar och följer.

Lena Albertsson sa...

Åhh, vilken drömvinst! Ingen tvekan om att jag vill va med i utlottningen :o)

//Lena Albertsson

House number 15 sa...

Vilken vinst!! Självklart vill även jag vara med på utlottningen.
Drar tre lotter och hoppas på stor tur nu...

Tack för fin inspiration du ger på
bloggen!

Kram Christina

Birgit sa...

Jaj är väldigt gärna med och det blir 3 LOTTER Jag länkar och blir följare.
Kram
Birgit

FruNeroLindström sa...

Underbar ljusstake.
Denna utlottning vill jag verkligen inte missa.
3 lotter.
Redan följare, och ska länka från min blogg direkt.
Hälsningar
FruNeroLindström

Tusenfröjd sa...

Gratulerar till din fina blogg med sååå många fina bilder som jag njuter av varje gång jag är inne! För jo visst, är jag här och kikar men är tyvärr för dålig på att lämna avtryck...

Men här kommer ett litet ett för den där ljusstaken skulle sitta fint:-D

Och givetvis länkar jag!

Ha det bäst / Liv

Die Rabenfrau sa...

What a wonderful giveaway! I hope, your drawing is open for me, too (I'm in Germany)? If so, please throw my name 3 times into your hat, because:
I 've commented here
I 'm linking to your drawing on my sidebar
I'm a follower of Gräddelin!
Thank you!
Ursel from Germany

marian sa...

Denne vil eg gjerne vera med på! To lodd til meg takk - kommentar og følgjar.

Marian

frida norman sa...

åh, vill så gärna delta i denna tävling. har dock ingen egen blogg utan följer bara en massa andra inredningsbloggar för att få inspiration.

/frida
(frida.norman@spray.se)

Fru W sa...

Är gärna med och tävlar med en lott. Ha det fin kram Sofia
memmafia@hotmail.com

Härligt hemma sa...

Jag älskar dessa ljusstakar så jag är gärna med på utlottningen!! Jag ser till att jag får tre lotter :)!1
Kramar Madeleine

Hannes sa...

Jag tar två lotter :)

Hoppas på vinst :)

Jennyshemochharmoni sa...

Jag älskar verkligen dessa ljusstakar! Självklart vill jag vara med och tävla. Jag har ingen blogg kvar men vill vara med ändå :)

Ha det gott!

KRAM

Mom´s kitchen sa...

Hej!

Jag tar gärna två (2) lotter. ;)

kramar

Vita huset 28 sa...

Hej vilken underbar ljusstake, jag länkar och tar 2 lotter tack.

Ha en skön tisdagskväll
Kram Camilla

Anonym sa...

Åh vilken fin ljusstake, är med i tävlingen o tar en lott!
/Lotta
lottis.st@hotmail.com

Johanna sa...

En drömljusstake för mig! Tar tå lotter och länkar bums
kram
Johanna

AnnapåGrönkulla sa...

Jag älskar Tove Adman! Eller ja, i alla fall hennes produkter ;0) Så jag tar tre lotter, har lagt till mig som följare och länkat har jag gjort här i högra spalten:
http://annapagronkulla.blogspot.com/

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Jag tar TVÅ lotter och här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/march/24-mars-vinn-ljusstake.html

Spacegirl_@spray.se

Iris sa...

Denna vill jag verkligen vinna! Jag chansar med två lotter, länkar till tävlingen från mig.

Jag har själv en tävling just nu förresten! kika in och tävla om ett läderarmband från Miss Dee!

kram /iris

Malin - I min trädgård, f.d. Hwita Villan sa...

Oj vilken chans! Självklart tar jag tre lotter!

Nu håller jag tummarna...

Fru C sa...

Jag har tagit tre lotter och hoppas nu bara på tur!

Dona blogg sa...

Hej du goá! Allt väl, hoppas jag.

Sagolikt fin utlottning du lockar med. En sådan ljusstake har länge stått på min önskelista :)

Har länkat = två lotter.

Sköt om dig!
Kram

Janina sa...

Åh de är så otroligt fina! Vill självklart vara med i din tävling.

Jag länkar från min blogg så det blir 2 lotter.

http://janinat.blogg.se

Cathrine sa...

Vill gärna vara med i din utlottning.
Länkat har jag gjort från min blogg så två lotter är jag då med och tävlar med.

Kram Cathrine

Smultronbo sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med i din utlottning av Tove's underbara ljusstake. Jag länkar från Smultronbo till utlottning och tar därmed gärna 2 lotter.

Nu håller jag tummarna!

Kram Camilla

STENLYCKA sa...

Hejsan Carina!
Idag var jag inne på Gräddelin. Första gången för mig, vilken underbar affär. Annika tipsade mig om att vara med i din utlottning. Det är klart jag skall, jag har bara missat detta. Jag tar 3 lotter.
Kram och ha en bra onsdagskväll!
Raina

Malin sa...

Inspirerende & nydelig blogg!

Er gjerne med på utlottingen, og tar 3 lodd;)

Klem Malin

Hemma på Landet sa...

Väldigt snygg är den.:-) Kram Stina

norrgårds sa...

Hej,Oj vilken snygging den ljusstaken vill jag ha! jag tar två lotter.
Ålands hälsningar

Petran på designinsight sa...

nämen oj! Jag vill VINNA!!!! älskar Toves fina produkter.
Första gången jag kikar in här hos dig och du verkar ha en kanonblogg :)jag upprepar jag vill verkligen vinna! ;) hihi men den är ju sååå fin!

Annas tipsarblogg sa...

Vilken underbar ljusstake och vilken härlig blogg du har:)
Gillar på FB - Anna Lundkvist
Har blivit följare
Och länkat på min blogg så full pott till mig. Nu håller vi tummar och tår för att jag denna ljusstake får

Zandra S sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla!=)

Mejladress: zandra_svantesson@hotmail.com

Zandra S sa...

LOTT 2:

Har länkat till dig och tävlingen på min blogg här: http://valkommenhemtillzandra.blogg.se/2011/march/tavling-116.html#comment

Mejladress: zandra_svantesson@hotmail.com

Zandra S sa...

3 LOTTER:

Följer på facebook:) Heter Zandra Svantesson där.

Mejladress: zandra_svantesson@hotmail.com

Anonym sa...

Tar gärna en lott:) Fin vinst!!!
Mvh Annelie M
a.e.m-49@hotmail.com

Anne B. sa...

Tar en lott, tack!

Helena sa...

Har spanat in den vackra ljusstaken länge och tycker den är helt underbar. Jag vill så gärna delta och tar gärna en lott.
/Helena

Snickaregården sa...

Nu håller jag både tummar och tår.. Har spanat in denna ljusstake ett tag. De när så vacker.
Det blir 3 lotter här :))
Kram Maria

Hem & Drömmar sa...

Klart jag vill vara med. Dessa härliga ljusstakar har länge stått på min önskelista. Fyller ju på självste dragningsdagen så det vore ju extra kul att vinna då ;).
Tar två lotter.
Kram Ing-Britt

Anna sa...

vacker.. vore dumt att inte ta chansen med en lott. Hoppas på tur. Trevlig helg. Mvh Anna

Njut av livets goda ting sa...

Hej.
Ooh vilken underbar ljusstake, den skulle verkligen förgylla min vardag.
Jag tar 3 lotter.
Tusen tack för denna utlottning :)
Kram
Jessica

Anonym sa...

Hej.

Vill jätte gärna vinna denna underbara ljusstake! =)

Tar en lott och hoppas på tur=).

(madelene.israelsson@spray.se)

Sofia sa...

Åh vilken fin! drar en lott och håller tummarna hårt, hårt hårt!

Anonym sa...

Hej!

Självklart är jag med och tävlar! Ljusstaken är så fantastisk fin! Hoppas på tur med en lott!

Mvh Jeanette :)

liselotte sa...

Hej! Är gärna med och tävlar, 2 lotter, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2011/03/ljusstake-243.html Mvh liselotte.202andersson@telia.com

Laila2207 sa...

Så nydelig lysestake!! Jeg tar 2 lodd (kommentar og følger). Krysser fingre og tær :-)

Anna - MY LOVELY THINGS sa...

Hej!
jag har länkat lämnat kommentar och lagt mig som följare av Annikas blogg! 3 lotter till mig!!

Kram

Jenny sa...

Hallå!
Klart man vill vara med på det här!!! Så fin ljusstake!
För att maximera min chanser och tar tre lotter så har jag blivit fljare och länkar från min blogg!
Kram Jenny

Thérèse sa...

Vilken underbart vacker ljusstake, självklart vill jag vara med och tävla! Jag tar "tre" lotter och håller tummarna :)

Jordgubbar med mjölk sa...

Tack för en trevlig blogg! Jag vill gärna ta chansen att delta!

Kram Miriam

Elin sa...

Hej,

Har nu blivit följare av Gräddelins blogg och länkar till utlottningen hos mig. Nu kommer jag hålla tummarna för att någon av mina tre lotter blir dragna den 24:e! :)

Ha en fin kväll!
/Elin

Joyforhome sa...

Är självklart med. Kan dock bara ta en lott då jag inte hittar htlm koden till länkamed bild i min vänsterspalt.Hoppas på tur nu då :)

Kram Malin

Designe sa...

Hej! Den är verkligen underbar och det är även bilderna du fotat!:) Jag vill gärna va med och lägger bild med länk hos mig samt har lagt mig som följare av Gräddelins blogg och gillar Gräddelin på facebook!:) Ha en fortsatt fin helg! Kram

Millygarden sa...

Vill gärna vara med i utlottningen av den fina ljusstaken och länkar med bild i min blogg!(2st lotter)

Kram Marina

Lena/isis sa...

Hej!
Vill gärna vara med i din fina utlottning. Jag har länkat = 2 lotter. Fin blogg du har! Kram

justysias7000 sa...

Jag slår till på två lotter och länkar till utlottningen från min blogg.:)

The House of Antoinette sa...

Jag är mer än gärna med! Tar tre lotter, tack.

Som vanligt bjuder du på underbara bilder - väldigt trevlig blogg du har!!!

Kram Anette

Lotta sa...

Vilken underbar ljusstake. HAr inte tidigare hört om denna kvinna...men fint gör hon.... Deltar i utlottningen och länkar med bilden. Det betyder 2 lotter. Nu håller jag tummarna för en sån viiillll jag gärna vinna.

live a lot sa...

Hej

Älskar verligen denna ljusstake så jag satsar på 3 lotter :-)

Tack för all härlig inpiration jag får när jag klickar in här :-)

Ha en fin vecka!

Malin

Karoleen sa...

Oh, en sån fin ljusstake skulle jag gärna vilja ha. Håller tummarna.

Charlotta sa...

Jag ljust denna vackra blogg fann och snabbt gjorde jag en länk och tänk om man vann! Denna vackra stake ser nästan ut som den är gjord av lera, oh så fin kan man få flera?! Nej en enda skulle räcka och vara välkommen hit, jag ber om 3 lotter utan nit!

FaB Keramik sa...

Uj uj! Älskar Tove Adman-ljusstaken!
Hoppas på tur!
Ha en fin måndag!
Frida

Annelie sa...

oj vilken fin blogg och fin ljusstake! Hoppas jag blir den lyckliga!

Sara sa...

Oj, vad skådar mitt öga? En ljusstake från Tove Adman... Jag minns en varm, kvalmig sommardag på Gotland för några år sedan då jag, min man, våra barn, min svåger och svägerska desperat kuskade runt på diverse dammiga Gotlandsvägar i jakt på Toves atelje och butik. Vårt sökande fick ett abrupt slut då vår åksjuka dotter kräktes i baksätet på vår, då splitter nya, bil... Sökandet fick avbrytas, men varje gång jag ser Toves ljusstake kan jag inte låta bli att le åt minnet... Det var inget att le åt. Då. Så, med lite tur, så kanske jag blir ägare av en Tove ljusstake...

//Sara

Cajsas Faster sa...

Hej!
Tar en lott och hoppas på tur!
Nu ska jag läsa vidare i din blogg!// Marie

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll!

Vilken fin utlottning!
Har velat ha sådana ljustakar länge :)
Hon har så mycket fint!

Jag vill så klart vara med i utlottningen med 3 lotter!!!
Har gjort allt som behövs !

Ha en fin kväll och vecka!
Nu får vi hålla tummarna :)

Kramar Sirpa

Vita Falkens Lantliv sa...

Åh så vacker:) Jag är gärna med och tävlar, jag tar 2 lotter.

Kram Susanne

Annika sa...

Underbar ljusstake.... vill gärna va med o tävla o tar en lott.... Kram Annika

johanna sa...

Vill gärna va med i utlottningen av den underbara ljusstaken. Jag tar 3 lotter :)!

Kram Johanna

Scilla sa...

Supersnygg ljusstake! Jag kniper tre lotter på direkten!

Ha en fin vecka!
Stina

Théa & Linnéa sa...

Hej!
Kan bara hoppas på tur, utan tvekan 3 lotter och så passar jag på att följa din blogg också. Brukar vara inne och läsa men slarvar lite med att kommentera.
Må så gott
/Karin

jenny ~ house of jenny sa...

JAg vill gärna vara med o tävla!

Puss!

jessen70 sa...

Kalasfin ljusstake, jag vill gärna vinna den! Håller tummarna för att en lott räcker!

/Jess

Gratishav sa...

JAg vill gärna vara med o tävla!

Helene sa...

Hej! Första gången på din fina blogg - kommer gärna tillbaka!
Jag vill gärna vinna den helt underbara ljusstaken. Tar tre lotter och hoppas på tur.
Kramar, Helene

Smulan sa...

Hej på dej!

Fantastiskt...vacker design och miljövänligt i ett paket! :)

Två lotter

och tack för en fin blogg,
inspirerande och vackra bilder..

kram/
Smulan

Anonym sa...

Heissan:)
I want to take part in your lottery...it' so nice, one lot:)

Greetings, Sari

En pojkmammas vardag sa...

Vilken fin! Tar en lott och hoppas på tur. Den skulle passa så fint i vårat lilla torp :)
Kram!

Tanja sa...

ik zou het graag naar nederland halen

Ardisia sa...

Hej! jag är med :) 3 lotter tack! Kramis

Lilla huset på prärien sa...

Heeej Carina! Jag hinner liksom du sällan blogga nu för tiden - ett och annat visset inlägg kommer ut men det är allt jag fixar just för tillfället. Den här ljusstaken är helt underbar och jag ÄLSKAR den så jag tar mig en lott. Hoppas, hoppas.

Kram Jenny

lilla@ sa...

Vet precis var den skulle få stå... Helt fantastisk.
Två lotter till undertecknad, tack! Lilla@

Anonym sa...

Hej
Jag är gärna med & tävlar med en lott, förhoppningsvis den vinnande. Vet inte om jag missförstod tävlingens regler men jag mejlade dig min epost adress :o)

Johanna S

Lisen sa...

Helt underbar ljusstake!
Jag tar trots att chansen är liten e liten lott och hoppas på det bästa;) Tack

Lisen

signerat 71 sa...

Hej,
Jag satsar fullt ut på 3 lotter!!!
Just den här ljusstaken står nu överst på min önskelista - kanske lyckan är med mig!
kram Jenny

Vit Poesi sa...

TRE lotter till mig direkt!
Finfin utlottning Carina!
Kram Malin

Paula sa...

Vilka bilder du tar! Hoppas på tur och tar 3 lotter.

Kram

Paula

Rosor och ruiner sa...

Vilken fin tävling, den vill jag vara med i. Jag länkar och hoppas på tur!

Ullis sa...

En sådan ljusstake skulle jag verkligen vilja ha. Hoppas på tur i utlottningen!
Ha det så bra!

Kram, Ullis (som deltar med 1 lott den här gången)

en matsked grejer sa...

Åh, en sånn har jag verkligen eftertraktat i flera år!! Deltar med tre lotter o hoppas, hoppas, hoppas!
Kram Cecilia

a piece of happiness sa...

Jag länkar till min blogg och följer Gräddelin.
Det blir 3 lotter.

Håller tummarna nu LiseLotte

Spirande grönt - sa...

Det var ingen dålig vinst! Jag vill absolut vara med, skriv upp mig på en lott:)

Go´kväll,
Rebecca

Anette sa...

Hejsan
Bättre sen än aldrig jag tar chansen :)
Jag länkar till min blogg också ,så 2 lotter då
Kram Anette

Livet på Enbergdstugan sa...

Hej hej.
Vilken toppen tävling, med en toppen vinst!! =)
Jag vill ha 3 lotter då jag länkat dig och är nu följare av Gräddlins blogg =)
Och här är min kommentar! =)
KRAM

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Men vilken tur jag hade som hittade till dig:)
Jag vill verkligen vara med i din fina tävling:) Sååå underbar vinst!

Jag länkar dig och lägger till som följare

Ha en fin dag
Stor kram Susanne

hemma på Hasselgatan sa...

En sån´tur att jag hittade hit. Härlig blogg och vilken utlottning!
Den är jag gärna med i.
Har länkat till min blogg.
Ha en härlig dag,
Agneta

Anna sa...

Vilken fin blogg jag hittade nu! Har aldrig varit här förut men kommer absolut att återvända... och hinner precis vara med i tävlingen om ljusstaken. Jippi!

Karin sa...

Hej!

Oj...det var i sista minuten...vill inte missa denna fantastiska tävling! Har länge gått och sneglat på dessa ljuvliga ljusstakar i betong! Vill ha...håller tummarna!(Två lotter till mig!)

Bästa hälsningar Karin från Borås

Karin.s.soderstrom@gmail.com

Syssi sa...

Som alldeles ny i bloggvärlden tar jag gärna del i utlottningen så här i sista minuten:)

HUSET PÅ HØYDEN sa...

Slenger meg på i siste øyeblikk. Hadde sikekrt blitt stilig i vårt moderne funkishjem:):)
Vilde

Tina // Peppar och Vanilj sa...

Jag vill jättegärna husera denna skönhet i mitt kök =)

kram tina

Prizmas Lantliv sa...

Den underbara ljusstaken skulle passa bra i mitt hem , jag tar 3 lotter.
Kram Lena

Nina sa...

Ja, ja, ja! Jag vill sååååå gärna vara med. Det var en otroligt vacker ljusstake. Jag kör med tre lotter så fina vard en, dvs., jag länkar och blir följare av Gräddelin.
Kram!!!
Och lycka till till oss alla;)

Anonym sa...

God kkväll!

Jobbat färdigt kvällspasset på sjukhuset och sitter och "kikar in på lite bloggar", innan det är dags och sussa. Det var i sista stund jag vill vara med i tävlingen. Vilka fin ljustake! Hoppas på tur med en lott. (Ps.Badrummet som är i dina ägor är nog i särklass enl mig, så fint).Hälsningar Elinor i Vårgårda.

Pockethexan sa...

Hoppas att jag kan få vara med i utlottningen för de är så söt ljusstaken o att det är miljtänk bakom gör det ännu roligare att ha en sådan sak <3!

Kramis ifrån Pockethexan själv som hoppas på att jag har turen med mig o jag får grattulera till en så trevlig o inspirerande blogg!

amelie sa...

Jag skulle gärnä vara med...hoppas att jag ska vinna.

Livet är Underbart sa...

Hej! Vilken mysig blogg jag hittade. Jag är gärna med och tävlar. Tar 3 lotter tack. Ha en skön söndag! Kram kram