Vilken tur jag hade!

Det är inte ofta jag vinner något, men för en tid sedan hade jag turen att vinna den underbara boken Belle Blanc som Mirjana Schnepf och Bianca Aurich fotograferat och skrivit. Mira har bloggen Belle Blanc och Biancas blogg heter White living. Så vackert inslagen kom den signerade boken med posten för några dagar sedan. 
Thank you sooo much grils!


 Så en liten hint om vad som komma skall här på bloggen....
En utlottning i samarbete med butik Gräddelin! Håller er lite på sträckbänken ett par dagar men jag kan avslöja att det rör sig om ett jättefint föremål av en Svensk kvinnlig designer ;)))....håll utkik för i helgen drar utlottningen igång!

Love you!

16 kommentarer:

Millygarden sa...

Åh vilken drömvinst!

Grattis!
Kram Marina

Ljuva Drömmar sa...

Jag såg hos nån av dem att du var den lyckliga vinnaren och jag är sååå avundsjuk. Lyllos dig!

Spännande att se vad det är du ska lotta ut. Jag kommer säkert vilja ha det så jag håller redan tummarna.

Kramar Maria!

Östervik9 sa...

Grattis till den fina vinsten, avis, jag ,NEEEJ:)
Spännande och se vad du kommer att lotta ut.
Kram
Camilla

Franka sa...

I enjoy your lovely blog!

Salut!
Franka

Nattmia sa...

Grattis till den mycket fina vinsten..

Nu blev jag ju nyfiken på vad det är för tävling du skall ha.. Skall hålla ögonen extra öppna de närmsta dagarna för jag antar att jag inte vill missa detta :-)

Kram Mia

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon!

Grattis till vinsten!
Det var ju ingen dålig vinst :) !

Spännande med tävlingen.
Hoppas att du kryar på dig!
Ha en fin dag!

Kram Sirpa

Lilla Huset sa...

Vilken tur du har, omslaget skvallrar om en helt ljuvlig bok./Kram Merja

Ardisia sa...

Den boken skulle jag väldigt gärna vilja ha. Verkar va en riktig inspirationsdröm!

Kul med en utlottning hos dig =)
ha det bäst!
Kram

Rummet för välbefinnande sa...

GRATTIS!!!! Den där boken har jag suckat efter. Tror du att jag skulle kunna få bläddra lite i den?
Himmel vilka planer vi har här du! Ska maila dig och berätta för jag bubblar snart över *ler*
Kram Mia

Lantliv i Norregård sa...

Grattis Vännen!!! Vilken bok ser så trevlig ut;o) Vill ha!!!

Ha det gott!
Kram Malin

linnea-maria sa...

Jaa jag såg på hennes blogg att du hade vunnit den! Vilken turknutta du är! Du får berätta sen vad du tycker om boken om du kan rekommendera den, för då ska jag köpa den. Kram /Tehrese

Vintage House sa...

Hej
Den boken ser kanon ut ska nog ta och beställa den...
ha en fin dag
kram
sandra

Anonym sa...

Halloj Carina!!!
Grattis till din vinst....
Nyfiken på vad det kommer att bli för någon utlottning??
Kraam Therese
(www.herbretantik.se)

I mina gömmor sa...

Vilken underbar vinst! Väntar med spänning på din utlottning, älskar Gräddelin-så mycket fint där att man vill ha allt!

Ha en fin kväll. /Malin

The Paper Mulberry sa...

I do hope you don't mind, I've picked your gorgeous post as my favourite for the day? I have of course put a link through to your blog.

Fokus mot framtiden sa...

:-) Supergrattis. Så fiiin!!