Vinnaren är....

Jag säger bara WOW!
Så himla kul att ni var så många som ville vara med i utlottningen av betongljusstaken från Tove Adman!
De flesta av er har också gjort er berättigade till både två och tre lotter så jag har fått skriva så pennan glöder och sen klippt och vikt de små lotterna innan jag lagt dem i en stor skål. Åtta fulla A4 med ca 50 namn på varje samt en nionde påbörjad sida. FATTA hur många lotter det blir...puh!



Sen blandades lotterna runt länge och väl och på lotten som följde med upp ur skålen stod det...


Stort GRATTIS till dig Hem och Harmoni Marie!!!
Maila mig din adress så kommer snart ljusstaken med posten :)))

Tack till GRÄDDELIN för den fina vinsten och tack till alla er som deltagit!

16 kommentarer:

Hem och Harmoni Marie sa...

YIPPIE! Tusen tack snälla snälla Carina!

Jag vet redan var ljusstaken ska stå, kommer bli så fint.

Måste vara mer stora turvecka...vann finste sjalen hos Nordingården igår :)

Önskar dig och alla dina besökare en underbar helg! Kram Marie

Snickaregården sa...

Grattis till vinnaren :))
Och tack för en rolig tävling
Kram Maria

Kamomilla sa...

ojojoj så många deltagare!
Grattis till vinnare, lyckliga hon :)

irene sa...

Grattis till den heldige vinnaren!
Göy att så mange var med!
Blir med neste gang...

Irene

Fröken Grön sa...

Grattis till vinnaren, och tack till dig Carina för en fin utlottning!
Trevlig helg!
/Anna-Karin

Lilla Blanka sa...

Grattis till söta Marie!

Tack själv goa vän för senast, det var så roligt att träffas!!!

I morgon skulle jag åka till Trollhättan, men jag känner mig lite hängig så jag tror inte dert blir nåt av. Annars skulle jag smitit in på Gräddelin och handlat en ljusstake bland annat, hihi ;)

Kraaaaam
Mia

C. Tvillingmamma sa...

Attans... Ja,ja tack Carina ;)

KRAM

Jenny sa...

Grattis Marie och tack Carina för en fin tävling!!
Ha en skön helg, kram Jenny

Millygarden sa...

Grattis till Marie som vann den ursnygga ljusstaken och önskar dig Carina en fortsatt trevlig helg!

kram Marina

HANNES DAGBOK sa...

Heldige Marie!!

Jeg har lånt headeren din for å anbefale bloggen din hos meg i dag og håper det er ok:)

Stooor klem!

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Grattis till vinnaren:)

Önskar dig en mysig söndagkväll
Kram Susanne

Mamma C sa...

Stort grattis till vinnaren
Kram mamma C

Lilith sa...

Ja det var verkligen många som ville vara med! Kan tänka mig vilket jobb det var med alla lotterna...
Grattis till den lyckliga vinnaren! :)

Joyforhome sa...

stort grattis till vinnaren

Anonym sa...

Stort grattis till vinnaren!
Kram Marita i Björkhagen

Essay_writer sa...

I want to be a winner too