Rost Interiör

Hej på er!

Idag ska ni få ett tips på en butik som gått rakt in i mitt hjärta. Jag var där för några veckor sedan när jag var och hälsade på goa Mia som har bloggen "Rummet för välbefinnandet". Hon var så entusiastisk och ville visa mig denna fina butik och ja...den var verkligen precis i min smak. 

Butiken heter Rost Interiör och ligger vackert på Almars gård utanför Karlstad. Magnus som har butiken har en fantastisk känsla för att inreda och bygga upp vackra "utställningar" med alla vackra ting. Tidningsrullarna på bilderna köpte jag där och så småningom kommer jag visa vad jag köpte mer.

Tack fina Magnus för ditt enastående bemötande!
Vill du besöka Rost Interiörs blogg hittar du den HÄR.



GLAD PÅSK på er alla!

14 kommentarer:

Nellie sa...

Åhhh jag vill också dit!! Har sett fina bilder därifrån på flera bloggar. Ska försöka lura med mig två jobbarkompisar som jag redan yrat om stället till. Kanske redan nästa helg... om det inte är för mkt att göra inför loppisen...

Vintage House sa...

Det verkar som en toppen butik:)
Önskar dig en skön skön påsk
kram
sandra

Anonym sa...

Håller med dej Carina!!!
Magnus är en underbar person med en otrolig känsla för vackra ting.
Kraam Therese
(www.herbretantik.se)

Norrfrids Eija sa...

Har hört och sett så mycket gott om denna butik så det får bli ett besök i sommar!
Glad Påsk på dig!

Rummet för välbefinnande sa...

Här kommer en riktig bamse-påsk-kram till dig!

Ja, jag pratade med Magnus igår och han har köpt in en massa nytt härligt till butiken så nu behöver vi åka dit snart igen......... Jag bara visste att du skulle bli såld på den butiken.

Idag har jag äntligen haft en dag när jag har landat lite grand och det var riktigt gott. Du skulle se gräsmattan nu Carina! Alla dessa blåstjärnor och scilla som vi såg när du var här. Sedan har det kommit vitsippor också. Det är så fint!

Ha nu en riktigt bra påsk så ses vi snart igen.
KRAAAAAAM!!!!!

♥ Pia... sa...

Hej... ja den butiken måste jag bara få tid till att besöka..den ligger ju inte sååå långt från mej:).. önskar dej en trevlig och GLAD påsk..Kram..Pia

Marie sa...

Åh den butiken vill jag också åka till, har sett så många fina bilder därifrån och så har Mia pratat så mycket om den. Har faktiskt köpt en sak därifrån som Mia har med sig till mig till loppishelgen, hihi.

Underbart vackra bilder Carina!

Ha en riktigt härlig påskhelg gumman!

Kramar Marie

Barbara Jean sa...

Love those! cannot wait to go visit her blog.
thanks and blessings
barbara jean

Skogslyckan sa...

Har sett bilder från den butiken hos Mia, och man bli minst sagt sugen...
Hoppas kunna åka dit när vi åker upp till Mia.
Önskar dig och din familj en underbart skön påskhelg!
Kram Pia

Susanna sa...

Hejsan

Tack för tipset.
Kanske blir det en sväng ditt i sommar när vi far på semester.

Ha en fin låångfredag
Och Glad Påsk

Krammiz
Sussi

Magnus sa...

Man tackar för alla trevliga kommentarer =) så roligt att det uppskattas av så många ,då vet man att man är på rätt väg =) och inom kort så blir även lokalen något större ,mer om det längre fram. Tackar oxo för senast så inspirerande och trevligt att träffa dig Carina! kram Magnus

Anonym sa...

Hej igen Carina!!!
Glömde ju att önska dej en underbar påsk....
Kraam Therese
(www.herbretantik.se)

My Shabby Streamside Studio sa...

So creative & beautiful! Thanks for the tip, Carina, and happy Easter.


Bisous,

Sandy @ My Shabby Streamside Studio
http://myshabbystreamsidestudio.blogspot.com/

some kind of wonderful sa...

Hej !

Det önskar jag dig med !!

♥ M i a