I morgon, Lördag, är det loppis i Hjo!

Tänk, i vintras kändes det så långt till Maj, men nu är vi här och det är dax för Maries stora bloggloppis i Hjo (Skövdevägen 28, öppet 11-16). 
Jag ska strax upp på vinden och packa ner de sista sakerna i lådor och i morgon kommer jag tillsammans med de andra tjejerna att finnas på plats hos Marie. Hoppas vi ses där!!!

Klicka HÄR så får du all info om loppisen.


Beslutsångest! Ska mjölkkannorna med på loppisen eller inte? Hm....
Lådan kommer från Rost Interiör och den ska i alla fall inte med, utan den stannar där den är ;)
Den gigantiska spillkummen har jag köpt av Marie i hennes butik "Butik Vita Ranunkler".

Kom igen! Snöra på dig pjucksen och åk till Hjo så ses vi där imorgon!!!

13 kommentarer:

Vita verandan sa...

Vis ses där Carina!

Måste vara svårt att skiljas från saker. Jag är så´n som tänker det kan vara bra att ha:)

Kör lugnt!

Kram Anna

rustik charm sa...

Hej Carina.
Ska bli så kul med loppisen, ses där:)
Kram Kristina

Änglarnas hus sa...

Hoppas att ni får en riktigt härlig dag i goda vänners lag!!

Kramis Sanne

Susis gelbes Haus sa...

Wonderful :O)
I wish you a very nice weekend Carina..
Many Hugs Susi

fröken knopp sa...

Åhh imon vid halv sex lämnar min bil denna byn för att förhoppningsvis hinna fram till Hjo till 11..!! Ses då..:)

Kramar Elin

Njut av livets goda ting sa...

Oh vilka fina saker du visar.
Hoppas ni får supertrevligt och fint vädet.
Ha en fin fredag.
Kram
Jessica

Klokegård - Designa ditt Liv! sa...

Önskar så att jag bodde närmare Hjo.

Önskar dig en underbar helg!

Anna sa...

Trevlig blogg du har, hit kommer jag gärna komma tillbaka!!

Hört talas om den där loppisen, tyvärr bor lite för långt bort!!

Trevlig helg och lycka till!!

Anna

HANNES DAGBOK sa...

Hei Carina!
Først må jeg bare si at headeren din er helt nyyyydelig!!
Jeg så en sånn hylle hos V.b.Nina og hadde såååå lyst på den....og stolen *sukk*

Har en følelse av at loppis i Sverige er litt mere spennende enn her...ser hva dere kommer jeg med og jeg blir lysegrønn av misunnelse :)

Håper livet smiler og solen skinner,

Stooor klem!

Hannah sa...

Loppisen var heeelt fantastisk!! Så himla mysigt:)))

Anonym sa...

Vilken trevlig loppis och så underbart väder det blev. Det var jätte roligt att få träffa dig Carina!!! Jag fick till hårklämman till 40-årskalaset:)
Kram Marita i Björkhagen

Nellie sa...

Det var kul att träffa er allihopa och det var verkligen en härlig dag! Är lite matt i kroppen idag men den nöjda känslan är större. Kul att läsa alla komentarer på olika bloggar. Det verkar som besökarna hade lika trevligt som vi! Kram

Charlotte Bjertner sa...

heeeej! :)) Den fina höga arbetsbänken , vit,på bilden till dessa kommentarer är precis en sådan jag letar efter! är den nyköpt eller antik? mvh Lotta