Loppis succé och reportage...

Denna helg har Anna och jag två reportage ute. En i Expressens helgbilaga Leva och Bo, och en i Aftonbladets helgbilaga Härligt Hemma.

Carina Johanssons Orangeri, Härligt Hemma 7-8 Maj 2011





 Annas och Niklas hem, Leva & Bo 7-8 Maj 2011




Av: Anna Truelsen, Foto: Carina Olander

Sen vill jag tacka Marie och hennes goa familj för den fina loppisen igår. Tack för att ni ställde upp på alla sätt och för att ni ordnat det så fint! Jag vill också tacka Mia D, Mia K, Sandra, Anna, Nellie, Pernille och Kurt för ert trevliga sällskap och många glada skratt....och sist men inte minst alla ni kom kom och besökte loppisen! Utan er hade vi alla stått snopna kvar och fått köra hem våra grejer igen :)
Jätteroligt att möta er och tack alla ni som kom fram och presenterade er! Jättekul!
Här kommer en lånad bild från Mia, Lilla Blanka. Kika in på hennes blogg så får du se fler bilder.


Vad jag själv köpte visar jag en annan dag ;)

15 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Nää men oj.. då får jag cykla iväg och kolla om några helgbilagor finns kvar:) Loppiset ja... det skulle man ha varit på ser ja.. guuud så mycket villhagrejer! Men ni hade kul förstår ja och mycket folk oxå.. härligt..
kram...Pia

Villa König sa...

Your photos are always so full of light and colours. I really adore your photography. Hugs Yvonne

Vintage och morrhår sa...

Nu får du lugna ner dig med ditt reportageproducerande, du ger oss andra mindervärdeskomplex! Sen passar jag på att varna för raggandes 59-åriga italienare med världen minsta shorts och... fotprotes. Fann en sådan vid komposten idag men kände mig inte sugen. Maj-män är som mars-katter, se upp!

Lilla Blanka sa...

Hej du Goa,
Självklart får du låna bilder om du vill. Ja jösses vilken
Underbar dag det var! Härligt att träffas igen!
Vilket fantastiskt reportage ni har gjort, jag bara drunknar i dina bilder :) skall bege mig bort till willys o köpa tidningen.
Kram Mia

Vilmas Hus sa...

Vilken underbar dag och vilken succé loppisen var! Synd bara att man inte var där extra tidigt och hängde på repet ser många fina saker som redan var tagna när man väl kom fram. Men jag fick med mej två fina fynd som jag är jättenöjd med!

Ha en fin kväll!
Kram Charlotte

popetotrora sa...

Wow, vilka härliga bilder!! Hel tunderbara!!

Marie sa...

Hej rara Carina!

Tack för en trevlig fredag och lördag, var superkul att träffas igen! Loppisen igår gick ju fantastiskt bra, var verkligen en helt underbar dag. Längtar redan tills vi ses nästa gång!

Kramar Marie

Linda sa...

Härliga bilder!
Kram, Linda

Dronninghuset sa...

så nydelige bilder....artig med loppis da, skulle gjerne vært der. så masse fine ting til salgs....

Tove

Nattmia sa...

Vilka underbara bilder och vilken loppis ni hade.. Jag hade säkert blivit helt pank om jag varit där.. Så fina saker..

Kram Mia

Anonym sa...

Vilken trevlig loppis i underbart väder! Så mycket fint!
I mitt växthus står nu en del fynd....
Det var en upplevelse att vara med om allt detta ock så kul att se er live, älskar att läsa era bloggar. tack!
Nu måste jag kolla alla fina bilder du har
kram från farmor Kia

Rummet för välbefinnande sa...

Var in och skrev hos dig förut men det blev något vajsing också försvann allt.
Men, summa sumarum;
Fantastisk helg och jag känner mig så himla glad.
Tack vännen för att du är du. Du har förgyllt min tillvaro så otroligt mycket den senaste tiden :)
Du har ett hjärta av guld.........
Sköt om dig nu gumman så hörs vi snart igen!
Stor kram

Anonym sa...

Kul att loppisen blev en sån dunder succe...
Skam vore det väll annars.
Hoppas man har tur att komma nästa gång.
Kraam Therese
(www.herbretantik.se)

Johanna Stålros sa...

Åhh så fint, har allt läst bilagorna ;) / Johanna

Maria Vicente sa...

Adora que fosse aqui, concerteza viria para casa carregada, tanta coisa linda.
Amei as fotos, tudo bonito demais.
Boa semana.