UTLOTTNING

Nu har det blivit dax för den utlovade utlottningen :)
Det är Suedecoration som står för vinsten som är en helt underbar liten fågelbur från Frankrike.
Den är 24 cm hög, 28 cm lång och 17,5 cm bred och full av fina detaljer som utskjutbar bottenplatta i zink med fack för foder (?), en liten lucka med sött lås i form av ståltrådsvred mm.

Suedecoration finns i Kungälv där de har direktförsäljning från sitt lager, och ständigt har de nya auktioner ute på Tradera under alias Suedeco.


Utlottningen är öppen för alla som bor i de Nordiska länderna och vill du ha en lott kommenterar du i detta inlägg, vill du ha en lott till lägger du till Suedeco under dina Favoritsäljare på Tradera, och vill du ha ytterligare en lott länkar du till denna utlottning med bilden. Meddela i kommentaren om du är berättigad till en, två eller tre lotter.

Sista dag att delta är 20 juni 2011, och vinnaren presenteras den 21 juni.

Lycka till nu!

143 kommentarer:

Rummet för välbefinnande sa...

Jajamen här ska jag se till att uppfylla alla kriterier för att få tre lotter....
Himmel vilken fin fågelbur Carina!

En stor kram till dig på mors dag.

Änglarnas hus sa...

Åååå vilken underbar fågelbur!! Måste ta alla chanser så jag gör ALLT..dvs tre lotter!!

Ha en härlig dag!! Kramis Sanne!!

Anonym sa...

Hej Carina!

En lott blir det till mig:-)

Nästa gång du kommer ska du få se min morsdagspresent. Ska stax åka och hämta den:-)

Kram
Anna-Karin

Emma sa...

Åh, den här chansen vill jag absolut inte missa! Jag vill gärna ha 3 lotter, jag har lagt Suedeco som favorit på Tradera (mitt alias är emwä) och jag länkar från vänsterkolumnen i min blogg med din bild. Nu håller jag både tummar och tår - buren skulle passa så fint i mitt uterum som är inredd i fransk lantstil! =)

Kram Emma

Chatrin sa...

Hej

Jag fixar två lotter. Hoppas verkligen på min tur.
Jag tackar och så för den trevliga loppisen i Hjo. Ha en bra morsdag.
Kram Chatrin

Elsa sa...

Fin fågelbur!

Jag är med en lott.

Mvh,
Elsa

Magdalena sa...

dette vil jeg være med på .. så herlige bilder og det lekre fugleburet!!
ett lodd,takk,
klemklem... og fin søndag!
magny

amelie sa...

Denna utlottning kan man ju absolut inte missa! Underbar fågelbur!
Jag tar 2 lotter givetvis!

Kram Amelie

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Suedeco har jag redan gjort affärer med, och har i min favvo-lista på Tradera. Är jättegärna med och tävlar, vilken vinst!
3 lotter och hoppas på tur.
Ha en skön söndag
Kramar
AnnaMaria

rosenälvorna sa...

Hej, de som känner mig vet att jag älskar fågelburar och familjen tycker väl att det räcker med de jag har, men alla är vackra i mina ögon;)En sådan här fågelbur har jag inte och alla får en väl utvald plats hos mg:0)Så jatack, jag vill gärna vara med i tävlignen, har länkat, lagt kommentar och lägger dem som favvoförsäljare på tradera, så tre lotter, tack/Ha en bra dag/Christina

Maria sa...

Hej fina blogg!
Jag har dig bland mina favoritbloggar sedan tidigare! Jag har också Suedeco bland mina favoritsäljare på Tradera sedan tidigare! Klart jag skriver om det på bloggen. Denna sköna lilla skatt kan jag väl få hoppas hamnar hos mig?
Tre sköna lotter och hoppas på tur!

/Maria

En doft av hemmets ting sa...

Hej!
Wow, här vinkar jag som ville också vara med!
Har lagt både länk och bild hos mig.

Jättefin blogg du har :)

P.S Utlottning hos mig pågår, ni välkomna alla dit!
Mvh Lotta

gamla skolan sa...

Hej Carina ! Jag kniper 2 lotter direkt . Jag har lagt dom som en av mina favoritförsäljare på Tradera .
Jättefin fågelbur !
Hoppas allt är väl med dig !
Kramar // Susanne ♥

Norrfrids Eija sa...

Vill jag vara med? Självklart! Vilken vinst! Länkar också så det blir två lotter!
Eija

LantlivsAnette sa...

Åhhh Suedeco är min favorit, har köpt mycket av dom på Tradera !! De ligger under mina favoritsäljare på Tradera redan..
Jag vill vara med i utlottningen !!
Kraaam Anette

Lilla Blanka sa...

Hej Carina!
ojojoj vilken fin bur!
Jag har Suedeco som favvo :)
Kom precis hem från en loppis som vi i simklubben ordnat så nu är jag rätt seg hihi
Kraaaaam
Mia

C. Tvillingmamma sa...

One for me sweetie! :)

Sylvia sa...

I tried to "follow" your blog. There is an error in your "following" gadget. It says, "We're sorry...

This gadget is configured incorrectly. Webmaster hint: Please ensure that "Friend Connect Settings - Home URL" matches the URL of this site."

Can you fix this? Thanks!
Greetings from Canada!

Lisen sa...

Åh så kul! Jag prövar lyckan med en liten lott ;)

Ha det fint!
Lisen

Anonym sa...

2 lotter ska jag ju ha. De ligger ju under mina favoriter sedan länge:-)

//Anna-Karin

Kamomilla sa...

Joo ja vill va mee!

Vita verandan sa...

Hej Carina!
Vilket fint pris, jag vill gärna vara med.

Tre lotter tack då jag ska in på Tradera och gilla och länkar gör jag med.


Hoppas allt är bra, ni har fullt upp förstår jag.

Kram Anna

Systrarna vitt sa...

Såå söt, jag är gärna med i utlottningen.
Kram Liselott.

Vintage House sa...

Hej
Det var ingen dålig utlottning och kan ju inget annat än att säga 3 lotter...
Hoppas du har haft en mysig dag själv har vi varit överallt men mysiga saker...
kram
sandra

Ambra sa...

@Sylvia - Canada - You need to have the blog without Goggle translate to be able to follow it. The follow gadget never works in Google translate.

Men jeg vil gerne være med. Dette er et rigtigt södt fuglebur!
Ett lodd for meg :)

♥ Pia... sa...

Aaaaaaaaaaaaaah.. får nästan andnöd sååå klart jag vill vara med på denna utlottning.. två lotter , tack:) kram.Pia

Lantliv i Norregård sa...

Hej!!!
Jag vill vara med så klart;)))
Två lotter, jag länkar oxå!!!

Kram från en mamma till en annan!
Malin

Villa Smedsbo sa...

Jätte fin bur!

Jag lägger till Suedeco som en favorit på tradera. Har handlat av dom och blivit jätte nöjd :)

Då är jag berättigad till två lotter!

Maria i Avesta.

Gunilla sa...

ÅÅÅÅÅ vilken söt en...är med i utlottningen !!! En lott - ingen blogg

gunilla.gustafsson@pp2.inet.fi

Emma (lillsyrran) sa...

Vilken gullig "liten" bur! Är ingen Tradera fantast vilket är tur...;P (Då man äger alldeles för mycke prylar.) Men lägger upp tävlingen på bloggen!
Så jag tar iaf en lott eller blir de två?

Kram Emma (lillsyrran)

Lantligt i smultronbacken sa...

Ohhh, vilken underbar bur. Jag vill gärna vara med och tar 3 lotter Tack.

Håller tummar och tår nu för tur

Kram Teres

softgrey sa...

Underbart härlig bur!
Jag är med på två lotter.

Ha det fint

/Anette

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej!
Vilken härlig utlottning. Jag vill självklart vara med och det får bli två lotter för jag vet ej var jag har inloggningen till Tradera. Suedeco har jag handlat av en gång tidigare och det blir garanterat fler gånger.

Ha det gott, hälsningar Monica

Blomm sa...

What a lovely giveaway! Hope I am the lucky one;)

Meta sa...

Hej Carina! vad kul att kunna va med om kanske vinna en fågelbur! har inte lyckats få tag på någon till mg.
Tack för tipset om Suedeco, det var nåt att kolla.
kramar Meta

Nina sa...

Jag är gärna med i utlottningen! Kram!

Lisa.L sa...

Suedeco har jag redan som favorit och haft d länge på tradera :D har handlat lite av den personen ! Sååå mycket fint :D också en kommentar då, så då blir d två lotter :D hoppppas på vinst ! kram kram

ANNIKA sa...

Jag tar 1 lott och hoppas vinna den fina vinsten.
gustafsson.57@hotmail.com

Anonym sa...

Ojojoj en sådan fin fågelbur! Jag vill gärna vara med i din fina utlottning och vem vet, kanske är det just min lilla lott som är den bästa! =)

Hälsningar från Kristine i Bollnäs

Chapmans dagbok sa...

Hej! Vilken vacker fågelbur. Jag länkar så det blir två lotter. Hälsningar Ing-Mari

Annica H sa...

Åh så fin! Jag tar gärna en lott!

Marie sa...

Hej Sötis!

Underbar fågelbur!!! Suedeco har så mycket fint, har handlat en del av dem på Tradera. Så det får bli 3 lotter för mig!

Ha en bra dag!
Kram Marie

Ps. Har inte hunnit svara på ditt mail än, men svar kommer!!!!

Anonym sa...

En sådan trevlig bur vill jag gärna vinna!Suedeco finns redan bland mina favoritsäljare, så det blir två lotter. Hoppas på stor tur!

Soliga hälsningar från Lena F.

lenaforsstrom2@yahoo.se

Marias Hörna - Njut av livet sa...

Underbar bur...tar 2 lotter. Hoppas på tur :) Kram Maria

Hockeyfreeaket sa...

Har länge önskat en sådan! Tar två lotter och länkar från mig!

Hemma hos Razzel sa...

Två lotter tack! Hoppas på turen! Länk från min blogg!

Systrarna Virrpannor sa...

Hej!

Vilken underbar söt bur, och den vill jag gärna vinna!

Tänkte mig två lotter, då jag länkat på bloggen.

Kram Mia

Mamma C sa...

Jag tar oxå två lotter. Håller tummarna på att jag har tur.
Kram Mamma C

some kind of wonderful sa...

Jag kommenterar gärna här i detta inlägg carina och hoppas på megatur just nu..

Hoppas allt är bra med dig annars..

Störta kramen

M i a

Anonym sa...

Hej! Klart som korvspad att jag vill vara med i utlottningen av denna fina bur!!! Hälsar Eva Salomonsson

linnea-maria sa...

Vilken trevlig utlottning! Fågelburen är jättefin. Självklart lägger jag suedeco som favoritsäljare på tradera. Kram /Therese

Huset vid vägen sa...

Hoppas på tur och tar en lott.

Mariana

Kristina sa...

Jag hade redan Suedeco som favvosäljare på Tradera och nu kommenterar jag = 2 lotter!

Anonym sa...

Underbar fågelbur.... Vill självklart vara med, har ingen blogg så en lott blir det för mig.

Ha en fin dag.

Eva H/ i Mönsterås

Lauras Lilla Hem sa...

Hej,

Åhh vilken fin fågelbur...jag har aldrig handlat på Tradera...men en kommentar här och jag har länkat till utlottningen via min blogg= 2 lotter!!

Kram Maria

Modern Country sa...

Åååh dette var virkelig en fin utlodning, selvfølgelig vil jeg være med Carina!! Juhu, håper jeg vinner ! ;)Hadde passet så fint på verandaen blant de grønne vesksten mine. Jeg må sjekke ut linken etterpå, navnet hørtes veldig interessant ut. Jeg leter alltid etter nye butikker som selger personlige saker. Og ikke galt hvis det er Franskt heller da.

Du har også laget det kuleste skap med hjul, fy altså, du er rå!! Det var så mye flott pynt inne i det også. Liker godt din stil med brunt, krem, tre og patina blandet med hvitt. Veldig behagelig og ikke minst interessant og omgi seg med.

Ønsker deg en fin helg, samtidig inviterer jeg deg til å være med på min giveaway også. Fine saker fra Cabbages & Roses!

Klem/Aina

Modern Country sa...

Oja, jeg legger til en link fra min blogg også!

Aina

Jenny sa...

Det är klart jag måste delta i det här lotteriet!
1 st lott tack!!!

Jennie & Fredrik sa...

Jag vill gärna vara med oxå med 3 lotter. Underbar blogg, lägger till dig på min bevakningslista ögonaböj :) //jennie

Mitt krypin sa...

Är gärna med i denna tävling.
Norpar 3 st lotter.

Kram Anna

Anette sa...

Underbar bur vill gärna vara med i utlottningen .
Har lagt till Suedeco på tradera som favorit o jag länkar till min blogg så de blir väl 3 lotter då :)
Ha en fin dag
Kramen Anette

Jennyshemochharmoni sa...

vilken fin vinst! Klart jag vill vara med :)Jag tar en lott och hoppas på tur :) KRAM!

Tinas vita bo sa...

Jättesnygg fågelbur!!
Klart jag vill vara med.
Med 2 lotter... :))

Kram tina

Joyforhome sa...

Självklart vill man vara med :D
Tar en lott !

Kram malin

Ida sa...

Hejsan! Jag vill gärna delta. Har gjort alla tre sakerna och hoppas på tur med mina 3 lotter. Kram kram

Evashusotorp sa...

Klart jag vill vara med, tar en lott.
Eva

Nattmia sa...

Så charmig fågelbur.. Såklart vill jag vara med och 3 lotter roffar jag åt mig :-)

Ha nu en fin söndag..

Kram Mia

Anonym sa...

Din blogg är underbar,en lisa för själen, jag har lagt till Suedeco som favorit på Tradera, då blir jag berättigad till två lotter.

lenalottis

mysiga heestrand sa...

Så klart jag vill vara med om en lott på den fina fågelburen.
Kram och ha en fin dag
Marita i Heestrand

kiiu sa...

Jag vill såklart delta med en lott. Jättesnygg blogg har du egentligen..

Sanna sa...

Åh så fin, jag vill vara med!

Susanne sa...

Hej
Den skulle passa perfekt här....risken är dock att sonen skulle tycka att vi ska skaffa fågel ;))
Jag tar gärna två lotter...länkar!
kram susanne

katha´s kortmakeri sa...

Klart man önskar och hoppas på tur!

Kram Katha

LOPPISLIV sa...

Håller alla tummarna för denna finfina vinst. En lott till mig. Kraaaam Paula

Nina sa...

Jag är gärna med i utlottningen! Kram fina duuuuuuuuu!

ahle sa...

Vilken härlig vinst. Jag vill gärnä vara med, med en lott. Håller up tummarna.

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag provar lyckan med två lotter, kommentar + länk.

Oj vad jag håller tummarna nu, vilken fin vinst!!

Kram,
Regina

Anonym sa...

So wonderfull....aahhhh.I would like this...I keep my fingers crossed:))
Have a nice week and greets, Sari

Anonym sa...

hej Carina!
Klart man vill va med i denna utlottning....
Kraam Therese
(www.herbretantik.se)

annika sa...

Skulle önska alla tre lotterna
"Livet är en sak som man måste vara rädd om, förstår du inte det?"
ur Ronja Rövardotter

lotta.k3 sa...

Hej på dig!!
Är gärna med och norpar en lott!!
Ha det bäst!! Kram<3
lotta.k3@spray.se

Vita-hjärtan sa...

Jag tar en lott och hoppas på tur.

Evelina

dagenskreativa sa...

jag är med & tar 1 lott!

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken fin utlottning tar gärna tre lotter.
Ha en riktigt härlig vecka!
Kram/Lena

Farfars stuga sa...

Vill absolut porva min lycka, å länkar i min blogg. Så det borde väl bli två lotter att hålla tummen för då :).

Vilka underbara bilder du har i din blogg!

Cia

Lotta sa...

Oj vilken härlig fågelbur. Vill gärna delta i utlottningen. Länkar med bilden från min blogg. Hoppas solen skiner skönt även där i grannlandet. Här är det jobb ännu några veckor men sen skall det njutas.

Uttan sa...

En fantastisk fin fågelbur Klart vill Jag också vara med och tävla.
Jag tar Två Lotter. Har länkat på Min Blogg till Dej!

Här är det sååå varmt i dag det är faktiskt skönare inne.
Men Sommaren är här och Man njuter av att vara i trädgården och pynta men "skräp" som Svärmor kallar det men som är guld för Mej.

Kram!

Ebbas änglar sa...

Hej
Jag är gärna med o försöker vinna den fina buren. Jag tar 3 lotter, länkar med bild + lägger till som favoritsäljare på tradera.

Nu håller jag mina tummar =)

Må så gott!!
Kram Malin

vi i villa ville kulla sa...

Hallå där!
Klart jag vill va med på din fina utlottning!
Drar 2 lotter och håller tummarna!!!
Kram
Lotta...

Anonym sa...

Utan blogg men vilken fin bur den vill även jag tävla om
ha en bra dag
gustafsson.yvonne@telia.com

Ljuva Drömmar sa...

oj, oj, här var man inte först...
Får hålla hårt i tummarna ;)

Jag tar 3 lotter och hoppas på tur.

Kramar Maria!

Anonym sa...

Drar två lotter handlar gärna av Suedeco! Håller tummarna hårt hårt hårt / Sofia Rosor spetsar och rost

norrgårds sa...

Hej, jag vill givetvis vara med i din utlottning. jag tar två lotter, länkar från min blogg. /Åland

Lantluvan sa...

Superfin fågelbur, den skulle verkligen passa in hemma =) Jag har länkat till utlottningen på min blogg. Titta gärna in!
/T

Anonym sa...

jättespännande och trevlig idé du har.....
och väldigt vackra bilder i övrigt på din blogg, har kikat några gånger
om jag förstår rätt så blir det två st lotter och vi hoppas att den ena är med vinst, suedeco är en favoritsäljare hos mig sedan länge och nu är det bekräftat också
Lycka till med din utlottning och så hoppas jag på tur
/ SUZANNE

Anonym sa...

Hej jag tar en lott på den fina buren. Mvh Gunilla guma_347@hotmail.com

Tvärslå sa...

En lott, tackar :)

Mia Maräng sa...

Hejsan!
Åh detta vill jag inte missa. Jag tar 3 st lotter. Hoppas på tur.Underbar blogg du har.
Mvh Mia

Malin sa...

Jag har lagt in på min blogg och så kommenterar jag här. Alltså två lotter :)

Lena/isis sa...

Hej.
Vill gärna vara med .

Jag kniper tre lotter. Kommenterat, länkat och lagt till Suedeco som favoritsäljare på Tradera.

Kram

Cajsas Faster sa...

Oj, inte stor chans men jag tar en lott:)

Kram marie

I mina gömmor sa...

Vilken vacker bur! Den vinner jag gärna! En lott tack!
Malin

Anna sa...

Wow! Fågelburen är fantastisk! - man blir alldeles salig av att se alla auktionerna från Suededecoration på tradera.

1. Självklart är jag med & tävlar!

2. Lagt till Suededecoration som favoritsäljare - det bli mycket tradera nu framöver :-)

2. länkar till tävlingen här:
http://tipsblogga.blogspot.com/2011/06/tavla-hos-made-in-persbo.html

/Anna (anna_h84@hotmail.com)

Anonym sa...

riktig old school fågelbur, me like och är med.
3 lotter (light_years på tradera)
länk
http://manfarskyllasigsjalv.blogg.se/?tmp=12144153

Rockbarnet sa...

1.Jag är gärna med och tävlar om den vackra fågelburen.
2.Jag har tipsat på min blogg;
http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/06/made-in-persbo-en-utlottning-dar.html
/JoHannah, rockbarnettavlar@hotmail.com

Made by Ina sa...

Oj så otroligt många som är med på utlottningen. Men jag hoppas på tur och tar en lott. Den hade passat perfekt inne i mitt växthus ;)

Kram Marina

Kicki Byström sa...

Hallå!!
Oh vilken underbar fågelbur.
Jag tar 3 lotter!!
Nu håller jag alla tår och fingrar
Ha en härlig dag!
Kram
Kicki

Fröken Grön sa...

Oj, så fin! Klart man vill ta chansen att vinna!
Jag slår till på två lotter och länkar med bild från min blogg.
Må så gott!
/Anna-Karin

Annelie sa...

UNDERBAR!!! jag vill absolut vara med och länkar oxå såklart = 2 Lotter då...
Kram/Annelie

Maliva`s verden sa...

Wow...for en drøm av en premie;o) Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen og tar 1 lodd.
Takk for masse inspirasjon her på bloggen. God sommerklem fra Maliva

Zink & vita ting sa...

För någon som har fått köpförbud på fler fågelburar vore detta en dröm att få ta hand om denna pralin bland burar!
Kniper två lotter och hoppas på en ENORM tumme med fru fortuna!
Kram Mimmi

ensu sa...

Hej
Jag prover min lycka med en lott. Nu är det bara att hålla tummarna upp.

Vida sa...

skulle passa hemma hos mej..tokläcker..
suedeco har alltid massor av fina saker ute..en traderafavvo;)

2lottertvitviutanpippi
Vida

Mitt vita hem sa...

Underbar fågelbur. Jag vill gärna vara med i utlottningen och kniper 3 st lotter! :)))

Kram Åse

Sofie L sa...

Jag är gärna med och tar 2 lotter. Vilken fin utlottning <3

Länkar här
http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/june/20-juni-fransk-fagelbur.html

MVH
Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

Lina sa...

Hejsan!
Vilken härlig utlottning :)Jag provar lyckan med en lott, tack!

Ljuvlig sommmar tillönskas..

kikas73 sa...

Hej! har sucktat efter både vita & svarta burar med tråd, men den här i trä är ju helt underbar. Att jag inte tänkt på det förut. Med två lotter, så litar jag nu på ödet. Tack för att du delar med dig av din vackra inspirerande blogg.
/Ulrika

Anonym sa...

vilken lycka då jag såg utlottningen...har så länge velat ha en fågelbur, och nu tror jag förstås att jag vinner en, en chans har jag ju i alla fall... H Carina R

Carita sa...

Vilken underbar tävling! Jag är gärna med och tar 1 lott.

Ha en fin dag!
mvh, Carita
turkost@gmail.com.

Anonym sa...

osallistun arvontaan yhdellä arvalla

-kikke-

Trädgårdsmakare Hillevissan sa...

Heeeeeej!

Jag skulle väl nästan göra vad som heeelst för den där underbara buren. Den skulle göra sig i min trädgård eller på min veranda. Jag skulle älska den varenda dag och njuta sanslöst av den!!

Jag kniper genast 3 lotter, länkar med bild, och lägger även upp dig i min Inspirationsblogroll, i hopp om att få extra tur... skrev hon helt ogenerat..;-))

kramkram Hillevi

Anna sa...

Slår på stort med 3 lotter!!

Klem Anna

Nellie sa...

Åh den buren var fin!! Jag har kommenterat, "traderat" och länkat. Tyckte mycket om ditt närgångna fotografi. Är beredd att tro på underverk!

anna lindeqvist sa...

Vill gättegärna vinna!!

Tant Otteskrufv sa...

Minnsann, precis en sådan som min kanariefågel skulle vilja ha som sommarstuga! Finns det en lott kvar?

Kanonska Gården sa...

Hej Carina!

Jag vill jätte gärna vara med i utlottningen av den fina buren!

Jag har länkat från min blogg och lagt in Suedeco som favorit på Tradera så det blir ju 3 lotter det!!

Ha de bra!!

Kram gunilla

Gammelbålsta sa...

Hej!
Vill gärna också vara med i den fina utlottningen. Tar 1 lott eftersom jag hittade hit så sent. mvh Aydan

Tiger sa...

Vilken fin blogg jag hittade till! Jag har tittat efter en sådan fågelbur och är jättegärna med i din tävling! Jag länkar från min blogg, så det blir 2 lotter, tack! Med så många tävlande får vi hoppas på en riktig turlott...

Sommarhälsningar
Elisabet

Anna, Hemma i Högalid sa...

Vilken fin fågelbur. Den skulle jag allt bra gärna vilja vinna... Jag länkar från min blogg och tar två lotter.
Just nu pågår en liten utlottning på min blogg också. Välkommen in och tävla om du vill!

Mattias sa...

Och jag som flyttar in i en ny lägenhet i slutet av sommaren. Fågelburen skulle bli ett perfekt ställe att ha alla mina små orkidéer.

Så jag har länkat till din blogg från min, har inkluderat dig på mitt Traderakonto samt så skriver jag här. 1+1+1=3.

Lite senare i sommar hoppas jag att kunna lotta ut trevliga saker från Primus i min blogg. Och redan nu finns det ett presentkort att vinna.

http://vandringsman.blogspot.com

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Underbar bur...

Jag tar 1 lott och hoppas att turen är min :)

Kramar Linda

Anonym sa...

klart jag vill vara med

Marie sa...

Klart man vill vara med i utlottningen av denna fina fågelbur.
3 lotter till mig och önskar dig en trevlig midsommar //Marie

Anonym sa...

Underbar bur! 1 lott till mig, tack. Mvh. Anne L.

Ninette sa...

Vilken härlig fågelbur! 1 lott till mej tack!

Villa Solberga sa...

Hej

jag vill gärna vara med och tävla! jag lägger upp tävlingen på min blogg och lägger till Suedeco som favoritsäljare på Tradera så 3 lotter tack =)

Mvh Jenny

Vita Falkens Lantliv sa...

Åh så vacker bur! Jag är självklart med och tävlar!! Jag tar 2 lotter:)

Kram Susanne

tiiti66 sa...

Hej
Vilken underbar fägelbur nämligen! Jag vill självklart delta i utlottningen. Jag tar en lott eftersom jag själv har ingen blogg att länka till. Nu bara att hålla tummarna och hoppas att en lott räcker till...

Lina sa...

Vilken underbar bur!
Jag är gärna med i utlottningen och jag tar 2 lotter.

linasliviord.blogspot.com

Kram Lina

Eva sa...

Oh jag vill ha en lott!
Finfin bur och roligt med tävlingar!
//Eva

Hem ljuva hem sa...

Vilken underbar bur du lottar ut, jag tar chansen så häri sista minuten och hoppas på tur. Tar två lotter och länkar från min blogg.
Kram Anneli

Enkla Ting sa...

Sista chansen att bli ägare till den vackraste fågelburen.... Så roligt att jag hittat hit, dina varor är på väg till dig!!!!! Hoppas på tur och önskar dig en mysig midsommar....
Kram Kajsa

Petra-Lantlig Charm sa...

Eftersom jag är ute i sista minuten så deltar jag gärna fast med bara en lott. Vinner aldrig ändå, men pröva måste man!!

Kram Petra