The winner is....!

Hej på er! 
Stort TACK alla ni som deltagit i utlottningen....ni var jättemånga och det är roligt att se att det man lottar ut uppskattas! Vinnaren är nu dragen och det blev....Åse som har bloggen Mitt vita hem. Grattis! Mejla mig din adress Åse så kommer det snart ett paket med posten :)



Jag vill också passa på att tacka för uppmaningen jag fick att publicera fler bilder i inläggen. Jag vet inte exakt om du räknar bilden som den i dagens inlägg som en bild...eller om du räknar den som nio. Jag väljer att tolka det som att den räknas som de nio bilder den består av och jag kan bara hålla mig dig! Känner själv att det är mer intressant med de inlägg jag gör som har mer än en bild. Men eftersom jag enbart fotar i RAW kräver varje bild "framkallning" och det gör att det ibland tar mer tid än jag har att göra inlägg med många bilder. Men min strävan är att göra fler inlägg med många bilder även om jag vet att jag inte alltid kommer att kunna leva upp till att göra det varje gång. Stort tack ändå för din synpunkt! Jag uppskattar att få reda på vad ni tycker!

En sak som jag tänkte be er om är att höra av er om ni har önskemål om något särskilt ni vill att jag ska visa mer av på bloggen (eller skriva om...men jag har en känsla av att det i första hand är för bildernas skull de flesta av er kommer hit). Ibland känns det som att man visat allt redan så att det vore roligt att få veta om ni har några särskilda önskemål :)

Ha det gott allihop!

17 kommentarer:

Anna - MY LOVELY THINGS sa...

Vackert!
Kram Anna

Johanna Stålros sa...

Jättefint!! Kram Johanna

Norrfrids Eija sa...

Stort grattis till Åse! Vilken lycka!
Dina bilder förmedlar sådan känsla, beundrar ditt sätt att fota och redigera, därför återkommer jag. Här finns "det lilla extra"!
Skulle gärna se fler bilder från ditt vackra hus. Vi har inte alls sett allt! Fast nu bjuder naturen på ett sådant skådespel att det naturliga blir att det blir mycket trädgård och uteliv på bloggarna, så är det även för mig!
Ha en fin midsommar, beställer solsken från och med nu!

Sofies Haus sa...

Hi, I love yellow! I just posted some yellow today too, yor pics are very beautiful, hughs Anja

@my casa sa...

Fräscha fina bilder - man blir ju så glad av
gult - så mer SOL åt folket!

Kram Åsa

Nina sa...

Stort grattis till Åse, superfin vinst.

Mitt vita hem sa...

Ojojoj, vann jag den fina fågelburen?! Av alla deltagare?!
Otroligt! Vad glad jag blir! :)))

Underbar blogg för övrigt, vilka bilder du tar!

Kram Åse

Njut av livets goda ting sa...

Verkligen vackra bilder.
Ha en fin dag.
Kram
Jessica

Marias Hörna - Njut av livet sa...

Hej Vännen...först säger jag grattis till vinnaren. Och dina bilder är alltid en inspiration för mig, som är en nybörjare på fotografering och trix med bildprogram. Använder både PhotScape och Picnic till mina bilder. Så jag tycker det är kanon som det är. Det behöver inte vara en MASSA bilder. Det är inte det som är grejen tycker jag. Önskar dig en fin midsommar kramar Maria

Kamomilla sa...

Fotar du bara i RAW eller både RAW och JPEG? Redigerar du i Photoshop eller Lightroom? jag har båda men har av någon anledning inte riktigt blivit vän med Lightroom fast det borde vara så enkelt att katalogisera där.
Jag fotar alltid i Raw jag också, det tar ju tid (och utrymme) men ger ju så mycket mer möjligheter...

STENLYCKA sa...

Så underbart vackra bilder som alltid från dig!!!
Jag önskar dig en underbar midsommar!
Var rädd om dig
Varma kramar!
Raina

Kamomilla sa...

Tack för ditt svar! Jag överväger att lämna bort JPG jag också, det tar bara onödigt utrymme för bilder man inte använder...

ha en riktigt skön midsommar!! Här stormar det!!! Huh

129twigandvine.com sa...

Yellow is making my eyes happy as the rain pours down outside this morning. Beautiful!

Rummet för välbefinnande sa...

De här bilderna är som rena rama vitamininjektionen!

Vet du, du kan visa precis hur mycket bilder som helst, på vad som helst - så är jag nog lika såld ändå....
Du kan nämligen konsten att fånga det där extra som gör att man blir trollbunden. Man vill liksom "in" i bilden. Jag kan absolut tänka mig att se fler bilder från ditt underbara hem.

Hoppas du hade en bra midsommarafton igår.
Vi hade jättetrevligt, barnen var här och jag är så glad när jag får umgås med dem en stund. Bara vara vet du, skratta och trivas...... Det är livet det!

Kram gumman och ha en fin fortsättning på helgen.

Yvonne - Frl.Klein sa...

Wonderful photos! Love this!
Have a nice sunday,
Yvonne

MissStorm sa...

Hej,

Vilka härliga foton du bjuder på här inne!

Ville bara nämna att jag surfar med iPad och då syns bara hälften av fotona längst ute till höger i dina kollage med flera bilder. Tänkte att du kanske var intresserad av att veta det.

Ha en härlig helg!

Bozsa sa...

beautiful photos, i love them :)