Reportage i Lev Landlig 1/2012

I senaste numret av Lev Landlig har Anna och jag med ett av våra allra första reportage. Det är hemma hos Mia som har bloggen Ardisias nya hem. Hon har sedan reportaget gjordes flyttat till ett alldeles ljuvligt hus ute på landet. Kika gärna in på hennes blogg.
Av:Anna Truelsen, Foto: Carina Olander


I samma nummer av Lev Landlig har Kristin Fägerskjöld och Anne-Charlotte Andersson med ett reportage från goa Eija med bloggen Norrfrid. Tycker Eijas hem är så äkta. Lika äkta som de fina saker hon tillverkar av skinnen från gårdens får. Har själv glädjen att ha fått tag i ett långhårigt vitt skinn som Eija berett för hand. Visar er det en annan dag :)

Stort tack för alla era fina hälsningar om mitt vardagsrum i förra inlägget! Så glad jag blir!

Johanna.....lyktorna kommer från Olsson & Jensen och klickar du HÄR kommer du till deras lista över återförsäljare.
Tack Stella för tipset om att spara en omålad tapetruta att "rama in" väldigt fint tips :).

Kommentarer

Köpte tidningen igår och blev glatt överraskad när jag såg Eija och hennes hem där! Eija är en fantastisk kvinna och jag beundrar henne, hennes blogg och hennes sätt att leva. Hon är så fin! Har ännu inte köpt något skinn av henne men kommer att beställa ett så småningom.
Ha en fin helg!
Kram Eva
Tinas bo sa…
Härliga bilder!!
Så mycket fint!

Kram Tina
Vakre hjem og nydelige bilder =)

god helg =)

Kerstin
Carina, nu tog mitt hjärta ett glädjeskutt...ett låååångt sådant. Hela dagen har folk kommenterat och mailat mig om reportage, och jag har varit som ett frågetecken? Men nu vet jag vilken tidning jag ska springa efter till tidningskiosken! Tusen tack om dina fina ord vännen!
Kramar till tusen
Eija
Sussi sa…
Hej Carina!
Ljuvliga bilder från dig! Lev Landlig är en av mina favorittidningar....har letat efter det senaste numret, men inte fått tag i det ännu. Fortsätter jaga...
Ha en härlig helg!
Kram
Sussi
De har båda helt underbart vackra hem och du o Anna gör helt fantastiska reportage :))
Ha en härlig o skön fredag.
Kram kram
Jessica
Designe sa…
WOW så underbart! Skulle såå gärna se Eijas reportage! Ser jättefint ut! :)
Hej

Vad roligt att se vårt reportage, jag har inte fått veta vilket nummer, det blir att åka till kiosken på måndag. Vad fint ni har fotat också.

Ha det gott
Kram Lotta
Oj vilka fina hem och fina foton såklart! Man blir ju lite sugen på att låta någon fota hemma... Ha en bra söndag!

Populära inlägg i den här bloggen

Flyttloppis/försäljning

Bambugrupp i TineK-stil säljes

Brev från kolonin