Anna-Karins omtyckta hem

Ni är många som älskar Anna-Karins hem, och det är inte svårt att förstå :)))
Det gör jag med! :)
Med stor passion för den fransk/belgiska stilen och extrem konsekvens har hon skapat ett unikt hem i familjens villa på Tjörn.
Hemmet har visats i Magasinet Jeanne dArc Living för några år sedan. Kan ha varit något av de första numren som kom ut. Det var Johanna Flyckt och Marie Eriksson som gjorde det reportaget. Sen har Anna och jag gjort ett Julreportage hos Anna-Karin som publicerades innan jul förra året i Allt i hemmet.

Här kommer lite nytagna mobilbilder från Anna-Karins hem som jag tog när Marie och Mia var med mig dit häromdagen. Håll också utkik på deras bloggar, Vita Ranunkler och Rummet för välbefinnande. Kanske läggs det upp några bilder där med :)

13 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,säger bara oj oj oj så fint,vill se varje vrå från det hemmet.Så duktig hon är på att hitta rätt saker och få till det. Roligt att du delar med dig -tack-Ha det bra Lena

Rummet för välbefinnande sa...

Suck - det är så vackert!
Drömmer mig tillbaka :)
Kram Mia

Marie sa...

Ja jösses vilket hem hon har söta Anna-Karin, massor av inspiration!!! Tack än en gång för en toppendag Carina, den kommer jag leva länge på!

Kram till dig min fina vän!
Marie

Anonym sa...

Tack för alla fina ord! Jag blir alldeles rörd av allt ni skriver!

Kram
Anna-Karin

Gabriella sa...

Ojoj så fint det ser ut! Personligt och härligt!=)

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Men hur är det möjligt....så underbart vackert och hemtrevligt !!!! Enormt träffsäker !!!!
Jag vill se mer...allt !!!!

Kram till dej !

Mirre Syr sa...

Vilket underbart hem! Bara så vackert och dina bilder är så fina!

Anonym sa...

Hej igen, skulle gärna vilja ha dessa tidningar som detta hem varir i.är det någon som vet vilka nr det är eller ev var jag kan finna dessa EX. Skulle bli jätteglad.Ha det gott Lena.K

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fint och underbart hem.Ha en fin onsdag.Kramar Rita ♥

LissasVita sa...

Blir man förälskad eller...???Kramen Lisbeth

Syster vit sa...

Men såå fint hem, vill ha allt.
Kram Liselott

LOPPISLIV sa...

Ohh My säger jag bara, helt underbart är detta hem!! Jag är en av dem som längtat efter att få se mer sedan jag för första gången såg reportaget i Magasinet. Nu var det med igen i senaste Bolig Pluss :-)) Tusen Tack för att du delar med dig av dessa bilder från detta helt fantastiska hem!!

Stor KRAM Paula

G:a Affären sa...

Vi är nog många som suktar, så vackert. Jag gillar verkligen paraplyerna! Och allt annat...
Cia