Antikdrömmar

Igår åkte jag tillsammans med mina goa vänner Marie (Vita Ranunkler) och Mia (Rummet för välbefinnande) på en rundtur. Första stoppet blev Antikladan norr om Lilla Edet, sen hälsade vi på hemma hos min vän Anna-Karin vars hem jag visat små glimtar från ibland. Mer glimtar kommer kan jag lova :))).
Tack Anna-Karin för en mysig fikastund hos dig!

Sist men inte minst åkte vi till Lionel och Agnetha som har Suedeco.se. Det blev invigning av deras nya showroom. Tack snälla ni för att ni tog emot oss en söndagskväll.
När vi sen var på hemväg snurrade det rejält i bollen av alla intryck under dagen.
Tankar kring allt vi sett och hur fint det skulle bli hemma med de fina saker vi hade med oss i bilen på väg hem.

Det enda som var tråkigt var att Mia (Lilla Blanka) skulle varit med oss men hon blev sjuk i sista stund. Hoppas du mår bättre nu Mia!

Dessa bilder är från visningsrummet hos Suedeco.se....
OBS! Just nu har Suedeco 20% SOMMARREA!!!

Imorgon blir det bilder från Anna- Karins hem :)))



7 kommentarer:

Hem och Harmoni Marie sa...

Då var ni ju nästan hemma hos mig ;) visste jag det så kunde jag bjudit på fika.

Hoppas ni fick med er fina saker!
Kram kram Marie

G:a Affären sa...

De har ju så mycket fint på sin webbsida och kan man se det i verkligheten blir det ännu bättre! Vilka terriner!
Jag är säker på att ni fann fina saker där!

Kramar
Cia

evalevabo sa...

Fiiina saker. Vackra bilder som alltid. Ha det fint.
Kram på dig
Eva

Lilla Blanka sa...

Hej sötis,

Det låter som det var en riktigt lyckad dag!
Hade gärna varit med (känner mig bättre idag, dock ännu ej 100) men ibland blir det inte som man tänkt sig...

Det ser fantastiskt fint ut på visningarummet..! Hoppas kunna svänga förbi någon annan gång.

Ha det så gott, så ses vi förhoppningsvis snart :))
Kraaaaam
Mia

Ewa`s Galleri sa...

Mycket fina saker ,Förstår att ni hade en härlig dag
Ha en skön kväll

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Låter verkligen som en mysig tur !!!
Ha en skön kväll !
Kraaam

Sofia sa...

Så mysigt att få såna dagar med sina vänner. Ha en fortsatt bra helg<3
Kram Sofia