Sommartankar

Vilket härligt sommarväder vi äntligen fått hit till Västsverige.
Varvar bad med bärplockning, målning och att beskära träd.

Idag har jag också fotat till min examensuppgift i bildredigeringskursen. Har bara en uppgift kvar att lämna in och har funderat länge över tema och bilder, men som sagt. Idag är temat klart liksom fotograferingen. En regnig dag ska de redigeras och dokumentationen ska skrivas. Sen är det bara att skicka in och vänta och se om man får godkänt :))).

Och är det inte typiskt hur saker slumpar sig ibland...igår gick BÅDA mina gräsklippare sönder. De är gamla båda två och man vet ju om att de inte är evighetsmaskiner som håller för evigt, men man blir förvånad när båda går sönder samtidigt.

Hoppas de går att laga för annars får gräset växa eller så får jag låna hem får (något jag iofs länge haft funderingar på att göra ändå).

5 kommentarer:

Livstil och Mys sa...

Javisst har vi ett härligt väder! Hoppas vi kan ses snart för en fika?
Varm sommarkram till dig!

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Köp en get! Go sommar på dig! Kram!

Johanna sa...

Bär är så gott!

Kram Johanna

stricksonne sa...

yummy!!! looooove your pic!!! angie

Lilla Blanka sa...

Hej sötis!

Jag tycker idén med får låter alldeles utmärkt!! Sååå mysigt, och praktiskt :))

Ses snart (längtar!)

Kraaaam
Mia