Ber om ursäkt

Vilket härligt väder vi har!

Får försöka ta tillvara de fina kvällarna nu innan sommaren är slut.


Jag är så nervös så jag tror jag går av på mitten snart.
Har fått ett fotouppdrag som inte liknar något annat jag gjort tidigare.
Mycket nytt att tänka på. Jag som är van vid stillastående motiv, stativ,
jobba länge med en bild osv. Detta är något HELT annat.
Vad det är får ni se om ett tag ;).

Sen måste jag också be om ursäkt ifall någon har tagit illa vid sig av
att jag i tidigare inlägg skrivit att jag skulle "leka kontor".
Jag har fått klart för mig att detta kan tolkas på olika sätt, något jag
inte alls tänkte på när jag skrev det. Jag har inte lagt någon som helst
värdering i uttrycket.


Återkommer senare ikväll med en förfrågan så kika gärna in igen :)

9 kommentarer:

Norrfrids Eija sa...

Hej Carina! Här är det också sommarvärme, äntligen men tråkigt nog måste jag "leka kontor" denna vackra sommarkväll...sitter med bokföringen timmarna innan det bär av till Formex!
Apråpå ditt nya uppdrag så tror jag du klarar det galant, nya utmaningar är till för att man ska växa. Lycka till!

Marie sa...

Spännande med fotouppdraget Carina, nu blir man ju nyfiken!!! Du kommer klara det hur bra som helst, du är den bästa fotografen jag vet!!!

Kram till dig!
Marie

Jennyshemochharmoni sa...

Jag håller tummarna för dig men jag är säker på att du kommer fixa det galant. Man får inte större utmaningar än man fixar sägs det ju ;) LYCKA TILL! Kram Jenny

Kamomilla sa...

Vad spännande!! Jag skulle nog också vara nervös...

Gabriella sa...

Vackra bilder! Vad spännande det låter, all lycka till!=)

Photo by Maria sa...

Spännande!! men du klarar säkert av mer rörliga motiv med skall du se =)

Kram Mia

mormorMärtas sa...

Åh vilken bild!
Svensk sommar... finns det något bättre??

Kram Annika

G:a Affären sa...

Sommarbilderna är så vackra!
Det är bra att gå av på mitten ibland, härligt att du antar nya utmaningar vilket jag är övertygad att du klarar.
Önskar dig ändå lycka till!

Kramar
Cia

Couisine Marocaine sa...

Bonjour,je viens de parcourir votre blog,j'ai beaucoup aimé....j'ais déjà traité un site comme ca
Faire part bapteme
modele cuisine