Brådskande efterlysning

Skribent Anna Truelsen och jag söker nu ett lantligt hem
för julreportage till ett av sveriges största inredningsmagasin.
Reportaget behöver göras i September, så har du ett vackert
lantligt hem och känner för att tjuvstarta julen, hör av dig
till mig på info(snabela)vitmossavintage.se
eller till Anna på anna.bjorkliden(snabela)gmail.com.


Och angående inlägget tidigare idag...
Tack för er peppning kära vänner! Ni är för söta!
Det känns så osäkert att ta ett rejält kliv utanför min vanliga box...

6 kommentarer:

MINHA VIDA DE CAMPO sa...

Imagens encantadoras. hum que delicia um bolo com chá nesta temperatura de frio que estamos passando.
Tenha uma ótima semana.
http://livingonfarm.blogspot.com.br/
Anajá Schmitz

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Halloj tjejen!!
Vet inte men nu tänkte jag på Byggare Bob och hans maskiner, du vet - klart vi fixar det!! Det var det som poppade upp när jag läser om dina nya utmaningar!! Man kan mer än man tror och jag tror stenhårt på dig och det gör garanterat de som gett dig uppdraget också

SÅ L Y C K A T I L L!!
Kram monica

Gabriella sa...

Jag är inte riktigt redo för julen ännu, men
vilka härliga bilder, så mysiga!

The Secret Garden sa...

"Lite" svårt att få till nån vacker snö..även här i norr! ;)
Men reportaget kanske bara ska spegla inomhus.

//Boije

decorina sa...

OMG! I love it... so wonderful feelings in summer :)
Great inspirations!

Ina den Fina sa...

Letar ni fortfarande efter inspirerande hem? Kanske ska slänga iväg ett mail till dig då jag har en fin liten mor med ett trevligt hus. Eller snarare en gård, en fyrlängad gård på Österlen som är vacker som få. fast ni kanske letar mer norrut? Super trevlig blogg för övrigt, kul att ha hittat hit, hoppas det går bra att jag stannar ett tag? Ha de gott, kram från Ystad