En lugnare dag...

...än gårdagen, hoppas jag att det blir idag. Tidigt igår vaknade jag av att polisen jagade tre tjuvar i skogen runt mitt hus. De hade kört i diket med sin skåpbil på den lilla grusvägen som går fram till mitt hus. Grannarna var tack och lov uppmärksamma och kallade på polis som snabbt var på plats.

Dagens bild är en tofs jag hittade på Gräddelin i Trollhättan igår. Tyckte den skulle göra sig fint på skåpet i badrummet :)

Foto via Instagram. Vill du följa mig där söker du på carinaolander.

7 kommentarer:

Annas skattkammare sa...

Hej! Så fin! Där har jag varit, mina föräldrar bor bara några steg därifrån så det har blivit en favorit för både mamma och mig. Jag jobbar även i stan på sjukhuset som sjuksköterska. Hoppas du får andas ut idag efter en sån dramatisk gårdag. Kram Anna

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Hua vad läskigt med tjuvar. Hoppas dom hittade tag i dom alla.
Och vad häftig fotografering du var på!! Kul uppdrag! Kram!

Elin / Draumesidene sa...

Uff, akkurat det håper eg at du slepp å oppleve fleire ganger! Fin pynt på skåpa!

klem,
e :)

pysseltanten sa...

Huu...låter inte så kul...särskilt inte när man bor sådär i skogen...:/
Hoppas dagen idag blir bättre o lugnare...;)
Kram Git

Designe sa...

Men fy så läskigt och tur att du slapp träffa på dom!
kram

Johanna sa...

Fy vad obehagligt med tjuvar så nära där man bor!

Vacker tofs:)

Kram Johanna

Hemma hos Razzel sa...

Usch vad det är otäckt med brottslighet! Mina gamla föräldrar bor i en liten by med ca 40 personer, deras granne råkade ut tjuvar samtidigt som han var ute i trädgården och klippte gräset....
På något sätt tycker man att det ska höra till storstaden och landet ska vara förskonat - men men..