Slö söndag

Tack snälla alla ni som lämnat så fina hälsningar på förra inlägget. De har lagt sig som rosa sockervadd runt hjärtat!

Efter ett par dagars julstök hos en söt familj i Enskede ska jag ta en lite lugnare dag som återhämtning idag. Har varit på simskolan under förmiddagen och sen även fått in ett innanfönster här hemma (bara 5 fönster kvar nu) så nu ska jag lata mig resten av dagen. Känner att jag behöver det.

Vill också tipsa er om att jag ganska snart kommer anordna en utlottning i samarbete med Suedeco.se. Det blir något franskt fint ;))). Håll utkik!

Kärlek till er ♡

12 kommentarer:

Ewa`s Galleri sa...

jul känns lte avlägset idag med sol och 18 grader, men mysigt när den kommer ,och reportagen måste ju göras nu förstår jag
Vilken fin bild du visar
Ha en skön söndag

Annelie sa...

åh, intressant och fint kan jag tro att det då blir
kram

andrella sa...

Dear Carina,
nice pictures! I really have a good time in Trollhättan, thank you for the tips!
many greentings from germany, andrella

Lilla Blanka sa...

Hej goa Carina!

Bilderna från reportaget är så himla vackra, så jag som är en inbiten sommarmänniska tycker till och med att hösten ser alldeles underbar ut :))

Du strålar som en vacker sol, härligt att se!

Jättefint stilleben och kaminspegeln...aaaah LOVE it!
Kram
Mia

Geli sa...

Hej Carina, the frames are very beautiful! I wish you a nice evening, Geli

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Halloj,
jag har haft det helt tvärt om! Jag har tokjobbat i två dagar så nu är jag totalt slut!! Nackdelen med att bara ha helgerna till arbetet på landet. Men snart så har jag orangeri och massor av blommor att njuta av... då skall jag sitta still då och då..

Kram, Monica

Ser fram emot utlottningen

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Kan man bo hos dig en vecka och liksom gå nån snabbkurs?! :) Vad kul med utlottning! Jag håller då ögonen öppna! KRAM!

Designe sa...

Såå snyggt arrangerat! I like! :)

Annas skattkammare sa...

Åh så mycket fina vill ha saker jag ser! :)
Kram Anna

Yvonne sa...

Den där färgkombinationen går rätt in i hjärtat på mej.
Jag har något liknande hemma och jag njuter. Det ska bli mer nu när vi flyttar och jag ska "möbla" i nya huset.
Hälsningar Yvonne

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Jo förstår du! En kurs i fotografering! För dina bilderna är galet fina! Du kan du!! Kram!

mormorMärtas sa...

Vilken stämningsfull bild...
Underbara saker!

Kram Annika