{Förstasida för andra gången}

Hej på er!

Denna helg och fram till onsdag i nästa vecka, 6-10 oktober 2012, finns ett reportage med i Expressens bilaga Leva&Bo från min glasveranda.
Anna och jag gjorde reportaget förra hösten och tidigare i höst publicerades det i Norge i den fina tidningen BoligDrøm. Till min stora lycka valde både BoligDrøm och Leva&Bo min veranda som förstasida.
Anna och jag var ju i Norge och jobbade nyligen och det kändes konstigt men härligt att komma dit och se sitt eget hem på förstasida i tidningshyllorna ♥.
Jätteroligt också att tidningarna valt att visa lite olika bilder.


Så roligt också att det är så många som vill vara med i utlottningen! Många har lämnat en hälsning i kommentarsfältet men jag har också fått en hel del mail som också är med i utlottningen!
Glöm inte att NU denna helg har Suedeco öppet 10-16 utan föranmälan och de har 10% på hela sortimentet!!!
Vill du också vinna en fin fransk terrin? Gå till föregående inlägg och bli med du också!

8 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Fantasiska ni! Älskar dessa bilder.

Kram Lotta

G:a Affären sa...

Det kan jag förstå, att bilderna blev förstasidor! Så klart att Leva&Bo ska inhandlas.
Vilken härlig höstatmosfär det är i bilderna, och jag känner nästan doften från grillen.

Trevlig helg!
Cia

Elin / Draumesidene sa...

Nyyydelege bilder! Og så fint det av deg! :) Blir nok fleire framsider på deg skal du sjå! ;)

God klem,
skal inn og sjå på bilda du sende no! Gleder meg!

E:)

Hem och Harmoni Marie sa...

Så fint och grattis! Förstår att de vill publicera, det är ju så inbjudande och mysigt.

Idag var jag hos Suedeco... tack för tipset! Fick med mig lite saker så jag är supernöjd.

Ha det fint Carina,
kram Marie

Vita-hjärtan sa...

Fint reportage på ett finfint hem!

Livstil och Mys sa...

Hej på dig!
Får jag komma och våldgästa dig en kväll i veckan?
Kanske ons el torsdag? Vad säger du om en liten dejt då??

Kram!

Lilla Blanka sa...

Grattis vännen,

Jag tycker att det är sååå roligt att det går bra för er!!!
Bilderna är jättehärliga <3

Kraaaaam
Mia

Marie sa...

Bilderna är underbara Carina, reportaget var jättefint!

Hoppas allt är bra med er?

Kram Kram
Marie