Tredje inlägget idag...

Har hon fått en smäll i huvudet tänker ni väl nu,

när jag kommer med tredje inlägget på en kväll...
men nej, jag försöker bara komma ikapp lite.

Det är mycket spännande som händer nu, och
jag kommer berätta i sinom tid, men inte riktigt än ;)))

I Hus&Hem har Johanna Flyckt Gashi och jag
med ett julreportage från Marias och Johans superfina
hus i Herrljunga. En sekelskiftesdröm med högt i tak
och stora vackert spröjsade fönster. Vilket LJUS det
blir i ett sådant hus!


9 kommentarer:

Marie sa...

En smäll i huvudet, du är ju för rolig, hihi. Nu blir man ju nyfiken på de spännande sakerna!! Här händer det också grejer, vi kanske skulle ta och höras på telefon någon dag???

Jättefina reportage Carina, du är en fantastisk fotograf!!!!

Kramar i massor
Marie

G:a Affären sa...

Nu börjar det bli ok med julinspiration och det här hemmet gillar jag! Det blir nog många inredningstidningar redan innan advent, det är den här tiden på året jag köper de flesta. Hus&Hem nästa!

Så spännande att snart få höra vad som händer, jag hoppas det har med den vackra tegelbyggnaden med de fantastiska fönstren att göra!

Kramar
Cia

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej ! :)

Så spännande :)
det läste jag idag. Unnade mig 2 tidningar och det ena var just det ! :)
Myckwt fint Reportag.

Spännande att få höra vad du aka hitta på ! :)

Ha en fin dag imorrn med och aov så Sött !

kramar Sirpa

Photo by Maria sa...

Härliga bilder =)

Kram Mia

Geli sa...

Good morning Carina! I love your photos! And the decoration is so dreamy for christmas time! Have a nice day! Geli

LOPPISLIV sa...

Ser helt fantastiskt ut, så fint!!
Måste köpa Hus&Hem idag :-))

Ha en fin dag! Kram Paula

Kalamuija ja lappilifestyle sa...

Kjempe fine bilder:)

mormorMärtas sa...

Vilka härligt inspirerande bilder!!

Kram Annika

la petite perle sa...

fina bilder att njuta av :)
.la petite perle