Utlottning!

Hej vänner!

Långt mellan inläggen blir det men för er som saknar mig, titta gärna in hos mig på Instagram! (carinaolander)

Nu blir det i alla fall UTLOTTNING! Yey!

Det är i samarbete med Suedeco.se som jag har fått möjlighet att lotta ut en superfin fransk terrin med lejonhuvuden till er!

Suedeco.se drivs av Lionel Néant tillsammans med hans fru Agnetha.
Regelbundet åker de till Frankrike med tom släpkärra för att några veckor
senare återvända med släpkärran full av vackra och charmiga ting från de
franska marknaderna.

Du kan handla av Suedeco.se direkt via hemsidan eller på Tradera men
om du har möjlighet rekommenderar jag dig ett besök i deras showroom i Kungälv strax norr om Göteborg. Normalt har de öppet efter överenskommelse MEN, 6-7 oktober har de öppet utan föranmälning mellan kl 10-16. Då får du också 10% rabatt på hela sortimentet!
Se ett annat inlägg jag gjort med några bilder från deras showroom HÄR.



Terrinen som du har chans att vinna är supermassiv och väger drygt 3 kg!
Höjden är 18 cm och diametern på öppningen är 22 cm.
För att deltaga räcker det att du lämnar en kommentar här i inlägget senast tisdag 16 oktober.
Vinnaren meddelas onsdag 17 oktober.
Du behöver inte länka till utlottningen för att vara med men jag blir glad om du gör det :).

Tyvärr är det så att min mailbox varje dag bombarderas med anonyma spam-inlägg så från och med idag tar jag bort möjligheten att kommentera anonymt. Har du inget google-konto och ändå vill vara med så mailar du bara ditt intresse istället, info(snabela)vitmossavintage(punkt)se

Lycka till nu allihop!

62 kommentarer:

Dronninghuset sa...

hei,
dette vil jeg være med på, naturligvis!
alltid spennende å delta.
NYDELIG TERRIN forresten!
ønsker deg en riktig fin høst, med masse fint vær.

beste hilsen TOVE

Annas röda stol sa...

Trevligt att kika in hos dig. Fin terrin och klart vill jag vara med på chansen att vinna. Ha en bra dag/Anna

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej vännen!
Vilken underbar utlottning! Jag vill självklart vara med. Har handlat några vackra unika ting av dem. Ting som har en självklar plats hemma hos mig!

Hälsningar Monica

Anna Truelsen sa...

absolut, så vill jag vara med.

kram Anna

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Men vad roligt! Jag vill då absolut vara med!
Försökte komma på ett himlans bra rim, bara för att, men hjärnan verkar för stunden vara off-line..
Kram!

Ljuva Magnolia sa...

Vilken fantastisk utlottning =)) Självklart vill jag vara med!!
Länkar oxå =))

Ha en toppendag!
Kram Catta

Lilla Blanka sa...

Hej fina vän,

Vilken underbar terrin..! Jag tycker att de med lejonhuvud på är såå oemotståndliga....! <3

Jag har handlat någon gång av Suedeco, men skulle gärna komma till showroomet såklart :) men det blir väl fler tillfällen. Bor ju rätt nära :))

Kram och ha en riktigt fin dag!
Mia

Lisa sa...

Precis vad jag önskar mig, klart jag är med.
Mvh Lisa

Alice & Elvira sa...

Åh så ljuvlig terrin! :) Vill gärna vara med :)

Länkar från bloggen oxå.

Ha en underbar dag!
Kram Catarina

Syster vit sa...

Hej Carina, oooh vad fin, håller tummarna att den blir min min min :))).
Ha en bra dag
Kram Liselott

K sa...

ÅÅÅH SJÄLVKLART VILL JAG VARA MED PÅ DENNA FANTASTISKA UTLOTTNING...SÅÅÅÅÅÅ FIIIIN !!!

/Kiki

Annelie sa...

Hej Carina!
Allt väl hoppas jag.
Är jättegärna med på denna utlottning, är ju då också från en av mina favosar på Tradera, många saker finns det här från dem.
Har även länkat hos mig
Många Kramar
Annelie

Annes vita rum sa...

Jag är med,så klart! och håller tummar och tår:)ha de gott..../Anne

fröken nilssons kök sa...

Oh så fin :)
den vill jag gärna ha en chans på ;)

Betina sa...

Hej Åh hvor kunne det være skønt ,at vinde den fine Løveskål.Jeg elsker den franske stil.Super flot er den.

Mange knus Betina

mozart47@mail.dk

mysiga heestrand sa...

Jag vill så klart vara med i tävlingen.
Blev så glad att jag hittade till dem. Jag har redan beställt flera saker och skall dit på fredag.
Kram Marita i Heestrand

Tillemora´s sa...

Vilken underbar terrin,
så elegant och så fin!
Den vore en dröm att få vinna =)
Kram Maria

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå hej Carina!!! Oj vilken fin utlottning, ljuvlig terrin!!! mari.

Tinis vita hem sa...

Jag har faktiskt köpt min gamla franska Gine av Suedeco på Tradera :) Terrinen skulle oxå passa riktigt bra hos mig :))
Jag har länkat och nu håller jag tummarna!
kram Tini

fröken knopp sa...

Så ljuvlig!!! Jag vill gärna vara med!! :)

Kram Elin

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Vilken terrin!! Vill ha :) En fin kväll önskar jag dej, Kram Tilda

Livstil och Mys sa...

Hej hopp!

Självklart så vill jag vara med och tävla om en sådan här fin grej!

Kram till dig!!

Anna-Maria sa...

Ja men den är ju jättefin! Jag vill gärna vara med!

Pernilla sa...

Hej hej! Verkligen helt underbar! Åh så fin det hade blivit på mitt köksbordet. Jag håller tummarna!
Kram
Pernilla
Pernillaeriksson1@hotmail.com

Alexandra sa...

Jag vill jätte gärna vara med! De säljer så mycket fint och jag har kikat på denna innan. Så jag skulle bli väldigt glad om jag vann.
Ha det bra
Alexandra
Alexandra.erik@hotmail.com

Catarina sa...

Jamen gud, så klart att jag vill vara med i utlottning. Den är ju jätteläcker.
Ha de gott. Catarina

Rummet för välbefinnande sa...

Åhhhh - jag hoppas, jag önskar också hoppas jag ännu mer att terrinen snart står i mitt kök och förgyller min tillvaro...., ja så vill jag ju gärna ha hemleverans

Rummet för välbefinnande sa...

Av dig förståss :-)
Kraaaaaaaam

Hem och Harmoni Marie sa...

Hej goa Carina... Vilken fin utlottning! Och tusen tack för tipset om Öppet hus. Jag bor ju i
Kungälv så jag ska absolut bege mig dit... Nu hoppas jag på tur så klart i utlottningen.
Kram Marie

Photo by Maria sa...

Så fin terrin, självklart vill jag vara med =)
Och jag länkar med bara för att jag vill =)

Kram Mia

Vita huset 28 sa...

Hej supervacker så jag är gärna med i din utlottning.

ha en skön kväll
Kram Camilla

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så fin soppterrin, själv klart vill jag vara med på utlottningen. Håller tummar och tårna.
Ha en fin dag /Theres

Tina sa...

Jag är gärna med o tar en lott, tack!

Ha en bra dag! /Tina

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej Carina.
Vilken underbar utlottning :)
Jag vill verkligen vara med!
Jag länkar från mig och håller alla fingrar och tår :)
Ha en fin dag.
Kram
Jessica

Lantliv i Norregård sa...

Hej!!!
Jag vill vara med så klart:)))

Kram Malin

G:a Affären sa...

Den här chansen vill jag inte missa! Vilken vacker terrin och de charmiga lejonhuvudena gör den extra fin.

Suedeco har så mycket fint och originella saker, jag är en helnöjd kund hos dem. Deras showroom ligger alltför långt borta men Hemsidan och Tradera finns farligt nära!

Kramar
Cia

Annas skattkammare sa...

Åhhh vad fin!! Jag som sökt en terrin så länge vill självklart vara med i utlottningen och håller tummarna. Kanske skulle ta en tur dit i helgen! Spanade på dina bilder därifrån sist och det fanns ju så mycket fint! Trevlig helg!
Kram Anna

päivi sa...

Jag vill gärna vara med!
Kram,

Päivi
vanhanlumoissa@hotmail.com

C h a r m i g t L a n t l i g t sa...

Hejsan!

Jisses så glad jag blev när jag läste din blogg, jag bor ju inte alls långt bort från Kungälv/Göteborg så jag vet ju vad jag skall göra till helgen =)
Jag vill jättegärna vara med och tävla om den fina terrinen, har letat länge efter en sådan, så nu håller jag tummar och tår.

Trevlig helg!
Kram Sanna

Eddan sa...

Jag är gärna med och tävlar om den vackra terrinen :-)!

Kram från Anette

Mormorsvita sa...

Åh en sån skulle passa så bra på mitt vita matbord!!!
Vill självklart vara med i utlottningen:)
Trevlig helg Susanne

Vintage sa...

Hej! tittar ofta in hos Suedecos hemsida. Och var inne hos dig i morse för första gången på länge och upptäckte mycket jag gått miste om. är gärna med i utlottningen. önskar dig en mysig Fredagkväll Kram susanne

Lovisa sa...

Hej Carina! Absoluuut att jag skulle vilja vinna den!
Må gott och njut av helgen!
Varm kram Lovisa

A House With A View sa...

Suuuuuuuperfin terrin!!! Jag vill jättegärna vara med i din fina utlottning!!

Länkar från mig och hoppas på tur:)

Kraaaaam aka

Vida sa...

reservera en lott till mej;) detta vill man ju inte missa att få vara med om;)
suedeco har helt fantastiska saker på tradera så dem änner man till;)

Vidahållertummarochtårkram

Margareta sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i denna fina utlottning.
Reportaget i Leva och Bo har jag just njutit av.

Kram Margareta

Vintage House sa...

Hej vännen,
jag är gärna med, den är kanonfin...
ta hand om dig och megakram
sandra

Norrfrids Eija sa...

Självklart vill jag vara med i utlottningen! Idag måste jag hitta Expressen Leva & bo. Så vackert reportage!

LantlivsAnette sa...

Halloj vännen !!
Åhh vad fin vinst, jag har budat hem fina saker från Suedeco på Tradera, de har verkligen mycket fint, och den här terrinen föll mig i smaken, så jaa, jag vill såklart också vara med i utlottningen !!
Ha det gott
Kraaaam Anette

Rosenhäxan sa...

Hejsan.Vilket fint reportage i Expressen.Vackert är det hemma hos dej.
Terrinen är så fin, hoppas jag vinner.
Ha en fin måndag kram gittan

Kristallena sa...

Hej!
Ja vill gärna vara med i utlottningen av den fina terrinen!
Kram
Lena

Rosa i huset i vitt sa...

Hejsan ja denna vill man ju vara med på

kram Rosa

Jenny Engberg sa...

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla:) Älskar soppa och bjuder gärna mina gäster på det så det skulle ju kännas jättelyxigt att kunna servera snyggt också:)

kram Jenny

Maria Törmä Lindmark sa...

Hej!

Är in lite då och då och hämtar inspiration. Har ingen egen blogg men njuter av andras fina hem!
Självklart vill jag vara med i utlottningen!

/Maria

lilla strandkulla sa...

Såklart man vill vara med och tävla hos dig!!

Maria Nyckelpiga sa...

it's a sign... Den 16 oktober fyller jag 45. Tänk om jag har sådan tur att vinna denna underbara terrin! Hoppas, hoppas, hoppas!

so long
Maria :)

Hej sa...

Ja, jag skriver några rader jag också då. Tillsammans med alla andra. Terrinen är superfin. Och VIT!!!
/mia
ps/ jag länkar din blogg fina hos mig ;)

Jannike sa...

Jamen såklart jag vill vara med!!
Hälsningar
Jannike

ANNIKA sa...

I sista sekunden !
Är med och hoppas på tur...
gustafsson.57@hotmail.com

Bettina Bäck sa...

Den vill jag gärna vara med och tävla om!

Agnetha sa...

Klar jag vill va med, den är underbar!
Kram Agnetha

Mitt vita hem sa...

Åh, jag vill gärna vara med såhär i sista sekund! Håller tummarna och hoppas på tur! Den skulle passa så fint ihop med alla min små lejonskålar. :)

Kram Åse