Avveckling av företaget

Hej på er!

För några dagar sedan hade jag en fotosession med
min goa vän och redovisningskonsult Caritha.
Förövrigt världens  BÄSTA redovisningskonsult :)))
Hon behövde nya profilbilder till sin hemsida och jag tänkte
visa en av dem här för er.

Vädret har inte varit strålande den sista tiden utan det regnar
både uppifrån och nerifrån och på tvären med stora kalla droppar,
men just den dag vi hade planerat in detta så var vädret strålande!
Helt perfekt, och det blir man ju så tacksam för! :)


Appropå hemsida...

Det känns som att det har blivit dax att avslöja en liten hemlighet.
Jag sitter just nu och filar på en ny hemsida, och det beror på att jag
håller på att avveckla mitt företag Vitmossa Vintage.
Den 30/11 är sista dagen som mitt första företag, Vitmossa Vintage, finns.

I Oktober startade jag mitt nya företag Carina Olander Photography,
och från och med 1/12 så är det det som gäller.
Ny hemsida, ny mailadress och en himla massa annat har det varit
att fixa, telefon, internet, bankkonto, bankkort etc.

Vitmossa Vintage blir ett varmt och fint minne, ett minne av
utveckling, förändring, framsteg, förväntan, och jag ser med
spänning fram emot hur det nya företaget, Carina Olander Photography,
kommer att utvecklas.

Hoppas att ni vill fortsätta följa mig på min resa!

17 kommentarer:

Johanna Dolk sa...

Vad spännande! Lycka till!!

Annas röda stol sa...

Lycka till!! Jättefin bild på din vän. Ha en bra kväll. /Anna

Rummet för välbefinnande sa...

Underbart Carina! GRATTIS och all lycka önskar jag dig.
Fina du <3
Kram kram

Marie sa...

Ett stort GRATTIS Carina, kommer att bli hur bra som helst!!!!

Kramar Marie

Geli sa...

Hello Carina!
I wish you good luck! Best wishes, Geli

Torpälskaren sa...

Vad roligt, lycka till med allt!

Snygg redovisningskonsult du har!!! ;-)

Kram Anneli

Lantligt i Smultronbacken sa...

Vill önska dig stort lycka till i framtiden med ditt nya företag.

Kram Teres

Annelie sa...

Önskar dig "Lycka Till" och många Kramar
Annelie

Elin | Draumesidene sa...

Flott bilde! Og sjølvsagt følger vi deg vidare! Lykke til med nye prosjekt i framtida Carina!

Klem,
e :)

Nilla Nyfiken sa...

Så spännande! Lycka till med det nya företaget, du tar så fina bilder!

G:a Affären sa...

Självklart följer jag med!
Stort lycka till med ditt nya företag!
Det kommer helt säkert att gå väldigt bra, du är ju en superduktig fotograf med känsla!

Kramar
Cia

yvonne sa...

Toppen namn, då syns du mer också!
Önskar dig all lycka med nya företaget.
Mvh Yvonne J

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Varmt lycka till!
Kram Monica

Tulipa sa...

Vad roligt Carina!
Du är så otroligt duktig och begåvad, en riktig mästerfotograf, som jag ju haft äran att få bli fotad av också...(!)

Spännande med nya företaget, låter som att du satsar!
Helt rätt!

Kram!

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Vad roligt! Håller tummarna för det nya med vad det innebär! Stor kram goa du!

Helene Wait sa...

Vad roligt och spännande Carina!!! Det kommer at ga bra med det nya företaget! Jag tänkte fraga dig, om du har fatt en tidning fran Estland? I "Kodukiri" fanns det mycket spännade att se och läsa :-) - mina barn & vart hem (dina fotografier sa klart) men även du och din son & ert hem- tänkte skicka tidningen till dig, om du redan har inte fatt det??? Meddela din adress i sa fall! :-)
Manga kramar Triinu

Victoria @ MY HAPPY HOME sa...

Så kul! Jag hänger med på din resa! Lycka till!