Fransk Jul hos Anna-Karin

Tusen tusen tack för era uppmuntrande hejarop på förra inlägget!
Jag har fler nyheter att berätta om så småningom men det tar vi när
det blir dax för det :)))

Idag blir det bildkavalkad från min goa vän Anna-Karins hem.
Jag och Anna gjorde ett julreportage där för ett par år sedan
och jag har visat hemmet här på bloggen flera gånger tidigare.
Alla gångerna har ni gett massor av positiv och fin respons som
Anna-Karin blir helt mållös över. Mållös men oerhört glad!!!
Reportaget finns att se i BoligDrøm JUL 2012 som finns ute
nu, för den som vill se mer ;)))

Så här kommer det igen, Anna-Karins fina hem...











Vackert som en saga, tycker jag!

22 kommentarer:

Anna sa...

Vilka underbara bilder!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vackert var verkligen ordet, vilket härligt hem. Så roligt och se dina fina bilder från hennes hem.
Kramar
AnnaMaria

Annas röda stol sa...

Underbara bilder!! Trumman helt magisk. Ha det gott. /Anna

Rummet för välbefinnande sa...

Ahhhhh - Carina!
Nu slussas jag tillbaka och bara upplever den där sanslösa förtjusningen IGEN.
Det är så vackert, så vackert och jag liksom knäsvag.
Gissa hur många gånger jag tänkt tillbaka på när vi var där.

Rummet för välbefinnande sa...

Ha ha ha - var tvungen att titta en gång till. Jösses så fint det är.
Massor med kramar, jaaa en hel drös faktiskt :)

HANNES DAGBOK sa...

Ojojoj!!! Flinke Anna-Karin! Jeg traff henne hos Nina Hartmann i forrige måned, en supertrivelig dame!
Synd hun ikke blogger, masse inspirasjon å hente her!

Klem,Hanne

Vintage och Morrhår/ Maria-Isabel sa...

Jättefint julhem, vilken otrolig ägare som lagt ner så mycket tid och energi för att få det fint på bild också!
Grattis Carina, såklart ska ditt nya företag heta ditt namn, you go girl! : ) Du har allt som krävs för att bli framgångsrik!
KRAM på dig!

Marie sa...

Tänk att jag har fått se detta vackra hem på riktigt!! Vilken rolig dag vi hade du, jag och Mia och som grädde på moset besöket hos goa Anna-Karin, en sån dag som man lever länge på.

Hörde att både du och Anna-Karin gjorde fina fynd i helgen!!!

Trevlig kväll!
Kram Marie

Maggie/kalinki summerhouse sa...

Amazing and cosy interior:))
greetings
m.

Geli sa...

Soooo lovely and beautiful photos Carina! Best wishes! Geli

VINTAGELINE sa...

Anna Karin
Så utrolig nydelig.
Som et eventyr.

Klem Line

Rummet för välbefinnande sa...

Ahhhh ha ha ha - nu är jag här och njuter IGEN!
Tänkte precis på den sekvensen jag också vet du :)
Vilken underbar dag vi hade alltså. Håller med Marie.
Saknar dig också väldigt mycket nu.....
Hoppas vi ses snart!
Puss

Nilla Nyfiken sa...

Oj så fina bilder på ett fint hem!!! Så vill jag ha julen, vackert som omväxling mot det röda.
Kram/Pernilla

Inspiration i vitt sa...

Hej Carina, jag blir såå otroligt inspirerad av dessa vackra foton och dess hem.. Du är så duktig på att fota och dina bilder är underbara. Jag behöver lite inspiration just nu då jag känner mig tömd. Du har det alltid vackert hos dig. Kram/Ingela.

Mys och hemtrevnad sa...

jättefina foton att vara stolt över...kramis semlan

lallbacken sa...

Hon har det fortfarande så där rasaande fint!! Det ska bli spännande att se din nya sida ;)
/mia

LOPPISLIV sa...

Ohhh den tidningen måste jag införskaffa genast!!! För detta hem är helt fantastiskt!! En stor favorit och jag kan inte se mig mätt :-) Tack för vackra bilder och härlig inspiration!!

Kraaaaam Paula

Solveig (Svingenslillehus) sa...

ÅÅÅÅÅÅ guuuuuud så vakkert... Elsker det :) Så flink hun er :) Jeg har lest bladet MANGE ganger allerede :)

Nyter bildene :)
Klem fra Solveig

Anna Lantligt på Svanängen sa...

Hej Carina!
Fina bilder och jag älskar det stora skåpet! Men vad är det för färg!? Jag försöker hitta en ljus färg som är lite sådär odefinierbar beroende på ljuset...grön, turkos, grå...
Hoppas allt är bra med dig!

Kram Anna

mormorMärtas sa...

Håller med....ett fantastiskt hem!

Kram Annika

G:a Affären sa...

Väldigt fina och intressanta bilder fyllda med inspiration. Härifrån ser jag gärna fler reportage!

Kramar
Cia

Fru Andersen sa...

Nydelig, likte så godt kjøkkenet, vakkert!