Mitt hem i Bolig Drøm 10/2012

Så vitt jag vet finns inte den fina norska tidningen BoligDrøm att köpa i Sverige,

MEN man kan prenumerera på den. Vilket jag verkligen rekommenderar, för det
är en väldigt fin tidning :)

Nu finns mitt julhem med i BoligDrøm och det är roligt att se hur det såg ut här för
två år sedan.
Det känns som att jag inte ändrat så mycket men när man ser reportaget
så...oj, det är annorlunda nu. Men jag gillar LIKA mycket hur det såg ut DÅ!
Visst är jag glad över att jag målat väggarna i vardagsrummet vita och att jag har
ändrat mycket där inne, men oftast är det väl så att man ändrar inte för att det är fult
utan för att man är lite mätt efter att ha sett samma sak varje dag i åratal.
Eller?





9 kommentarer:

Annas skattkammare sa...

Jag njuter och inspireras, vilket vackert hem du har!!
Kram Anna

Geli sa...

Hello Carina! It' s so beautiful and cosy in your home..... Best wishes, Geli

Photo by Maria sa...

Så härliga bilder från ert hem.. Badrummet är en dröm...

Kram Mia

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Det Ä så vackert! Både nu och då! Blir lite kär i var och varannan bild (okej, varje bild) Kram!

Rummet för välbefinnande sa...

Det är så fint Carina, och bilden med marsipangrisarna är underbar :)
Kram

Tinas vita bo sa...

Har precis suttit och tittat på det fina reportaget från ditt vackra hem...
Underbara bilder!

Hade ju turen och vann 1-års prenumeration på Bolig Dröm... :)

Kram Tina

Jenny Engberg sa...

Fantastiskt fint! Grattis!

kram Jenny

LOPPISLIV sa...

Ohhh så fint Carina! Håller med, det är för man är mätt och kreativ som man ändrar. Grattis i efterskott också, för visst fyllde du år igår ( såg din kommentar på NattMias blogg?? :-))Jag är också novemberbarn och lägger på ett år nästa måndag :-) Ha en finfin dag och hoppas du fick massor av paket och tårta igår!! Kraaaaam Paula

LIVSGLITTER sa...

Jisses så fint och mysigt! Du dom där formarna till att göra marsipan grisar, vart får man tag i dessa? Måste bara få tag i dessa!!!! Gud så söta!

Tack på förhand Stor kram L