Utlottning

Fredagen innan första advent...

Det kanske är för att jag gjorde ett juljobb här hemma i september
och behöll julen som gör att det nu är lite svårt att greppa att julen
faktiskt närmar sig med stormsteg.

Första advent om två dagar. Och jag som inte ens har ordnat med
en adventskalender åt lillgossen, än mindre hunnit inhandla några
julklappar. Nä, hörrni, nu är det skärpning som gäller!
Septemberjulen ska dansas ut och adventsstjärnorna plockas ner
från vinden....och en "första-advent-present" ska inhandlas under dagen :)

För er som liksom jag inte är klar med julklapparna passar jag på att
lotta ut ett silverhalsband som Silversmed Annika Bohlin har gjort.

Hjärtat heter Julefrid och kommer i en ask med ett fint sidenband runt
och en etikett där du kan skriva namnet på den du vill ge det till, eller
varför inte skriva ditt eget namn, för visst kan man väl vara värd ett fint
silverhjärta i juletid.


Skriv din mejladress i detta inlägg så är du med i utlottningen!
Vi blir glada om du länkar med bild på din blogg, om du har någon.

Utlottningen pågår tom Lö 8 december.
Vinnaren presenteras 2:a advent.

35 kommentarer:

Meta sa...

Viket sött hjärta är självklart med på utlottningen.Jag länkar en bild.
Ha en fin adventshelg.
Kram Meta.

Anna - Mitt liv i vitt sa...

Vilket fint halsband! Håller tummarna att turen är med mig :)
Kram Anna
akallberg@hotmail.com

Nilla Nyfiken sa...

Jag är gärna med, jättefint hjärta!
Håller tummarna :-)

nillanyfiken@gmail.com

Kram/Pernilla

Kalamuija ja lappilifestyle sa...

Jeg vil med:) juhahi@netti.fi

Ewa`s Galleri sa...

Jättefint
Jag är med
Länkat hos mig
raskewa@live.se
Ha en bra dag

meine Dinge ♥ Franka sa...

The little silver heart is very pretty!!
[like your blog :-)]

♥ Franka

Photo by Maria sa...

Så gulligt.. Jag är gärna med..

photobymaria@live.se

Länkar med =)

Kram, Mia

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Så fint! Det skulle jag och min dotter turas om att använda. Passar bra till både mor och dotter.

monicaxlarsson@gmail.com

Hälsningar Monica

Catarina sa...

Åhh vilket sött hjärta . perfekt till min hjärte-dotter.
Jag lägger mer än gärna en länk med bild.
Ha de gott. Catarina

catarina_davidsson@hotmail.se

Geli sa...

Hello Carina! What a nice heart! I wish you a wonderful weekend! Geli

Susanne sa...

Vilket sött halsband,vill verkligen vara med i utlottningen:)
Trevlig advent
Susanne
Mormorsvita

Linelund sa...

Spännande- vill gärna ha ett <3
elna.hallin@gmail.com

vitabergenserik sa...

Är gärna med :)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Tusenfröjd sa...

Så himlans sött!
Kram Liv
livan@telia.com

Helene Wait sa...

Jag vill gärna vara med: helene.wait@gmail.com :-)

Älskade pion sa...

Vilket fint hjärta,länkar på min blogg.Kram Ulrika

alskadepion@gmail.com

Lussan sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen av det fina hjärtat.
Ha en fin advent/Kram Lussan

sjoboa@telia.com

Carina sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din utlottning, kan inte länka-har ingen blogg, men jag håller tummarna ändå :)
Kram Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Gunilla sa...

Vilken utlottning den vill jag gärna vara med på.

Länkar på min blogg såklart.
Min mail: gunillanorrman@hotmail.com

Håller tummar och tår:o)

Sofia sa...

Idag utses vinnaren på min utlottning<3

Eva sa...

Ett så vackert smycke! Är så gärna med i din utlottning :)
eva.eklund@hotmail.com

Tina sa...

Jag är också gärna med på ett hörn..
tinatheshed@tele2.se.

Trevlig kväll!

Elin sa...

Fantastiskt fint, min stil på pricken : )!!!
Jag har ingen blogg som jag kan länka till, men hoppas det går bra att vara med ändå....

elindamberg@gmail.com

Trevlig 1:a advent från mig i Örebro!

ängeln i vitt sa...

Himmel, så fint halsband. Smyckestokig som jag är vill jag gärna vara med i din utlottning.

car_mar_the@hotmail.com

Ha det gott / Carina

Marias frestelser sa...

Så fint så man får dåndimpen!

mariajarsman@hotmail.com

iessica sa...

jättefint smycke !! jag är gärna med =)

jezzica72@hotmail.com

jezzicasresa.blogspot.com

tjingeling=)

Vita huset 28 sa...

Wow så fint halsband, skulle passa perfekt på födelsedagen 21 dec när jag fyller jämnt o allt :)

Länkar så klart
Kram Camilla

Vitahuset28@hotmail.se

Jenni sa...

Så fin smykke. Ej er gjerne med :)

Nicole Schaffer sa...

Sikke et flot hjerte!

Det ville jeg blive rigtig glad for at vinde, da jeg elsker hjerter.

Håber at jeg kan være med, selvom jeg ikke har en blog og bor i kongeriget Danmark.

Har været syg over et år og trænger sådan til tro og håb - kærligheden har været med mig de sidste 26 år.

Så måske tro og håb kan hjælpe mig, med at vinde dette flotte hjerte.

Kærlig hilsen Nicole
mail - nicolles2205@gmail.com

evalevabo sa...

Ja men det klart jag håller alla !! tummar. Så himla fint smycke.
Kram på dig Carina
(Ps Lasse hälsar)

Annas skattkammare sa...

Hej! Jag är gärna med!
Kram Anna
annasskattkammare@hotmail.com

pysseltanten sa...

Ooh...håller tummarna!
Kram Git

gitfransson@hotmail.com

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så fint hjärta håller tummar och tår att jag ska vinna. Hemma vab i dag vi har magsjuka i huset inte roligt. tildaochmamma@live.se
Ha en fin helg/Theres

Marika sa...

Vilken underbar adventspresent
Det vore Med vänlig hälsning, Lyckmyr@ Telia.com

Marika sa...

Vilken underbar adventspresent
Det vore Med vänlig hälsning, Lyckmyr@ Telia.com