Gott Nytt År!

Hej kära bloggvänner!
Så har vi kommit till årets sista dag.
Jag ska inte göra någon lång årskrönika utan bara helt kort konstatera att jag under 2012 varit så modig som jag aldrig hade trott att jag skulle våga vara.

Efter 25 år med en trygg välbetald anställning sade jag upp mig och för bara två veckor sedan jobbade jag min sista dag där.

2013 blir året då jag ska se om mina egna vingar bär.

Jag vill önska alla er fina bloggläsare ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Tack för att ni tittar in här och lämnar söta hälsningar. De värmer alltid så gott. Hoppas att vi ses under 2013!


16 kommentarer:

All Seasons sa...

Have a great new year!
A year with al lot of new inspirations.

Enjoy the last day of this year!

Hugs,
Patricia

Victoria @ MY HAPPY HOME sa...

Lycka till!
Kram

♥ Fyra årstider sa...

Dina vingar kommer bära dig långt, för att du är som du är!

Kram Lotta

Agnetha sa...

GOTT NYTT ÅR!
Kram Agnetha

Amelie sa...

Gott nytt år till dig!
Kram Amelie

Meta sa...

Visst kommer jag att besöka dig på Bloggen. det är så kul.Vill också önska dig all lycka i nya företaget och även i familj och vänner.
Min moster sa alltid så här." lyd ditt hjärtas röst den bär till kärlek o rikedom" Det tänker jag ofta på. (hoppas du gjorde det)
Kramar och Ett Gott Nytt År!!
Meta

Tinas vita bo sa...

Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!
Och dina vingar kommer att bära dig, var så säker... :0)

Kram Tina

BELLE BLANC sa...

Have a happy New Year, hugs Mira

mig&mitthem sa...

Önskar dig ett magiskt 2013 & lycka till med att "flyga på egen hand" . Tack för all inspiration du sprider......krams m

LOPPISLIV sa...

Ohhh Carina som jag beundrar ditt mod, så härligt att prova sina vingar, du gör helt rätt, och du ska se att det kommer att gå hur bra som helst, du är sååå duktig!!

Nu vill jag bara önska dig ett stort Lycka till inför ett spännande och nytt 2013 och ett riktigt GOTT NYTT ÅR :-)

Stor kram Paula

Geli sa...

Dear Carina! I wish you a very Happy New Year with your family and that your plans and dreams come true.... With love, Geli

Lilla Blanka sa...

Det är klart att dina vingar bär dig Carina ❤ och att 2013 kommer att bli ett alldeles underbart år för dig!

Största kramen och Gott Nytt År!
Mia

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Gott Nytt År...
Tack för alla fina inlägg under året :)
Kram
Jessica

Modern Country sa...

Du er modig som våger Carina, jeg heier på deg !! ønsker deg alt godt i året som kommer, må det bli ett av dine fineste.

Varm klem ~ Aina

G:a Affären sa...

Både modet och dina vackra vingar bär dig - dit du vill!

Önskar Dig ett lyckosamt GOTT NYTT ÅR!

Kramar
Cia

mormorMärtas sa...

Det är klart dina vingar bär när du vågar tro på dej själv♥

Ett gott 2013 till dej Carina!

Kram Annika