Köp böcker med julens inspiration

Hej vänner ♡

Har rensat i bokhyllan så nu får ni chans att fylla på era bokhyllor inför jul ;)
Maila mig om du är intresserad av någon eller några.

Jul - i den fransk inspirerede bolig
En helt underbar julbok från Jeanne d´Arc Living.
Hur mycket fina inspirationsbilder som helst.
Text på danska.
200 kr +porto


Nostalgisk julepynt
Pysselbok inför jul med massor av fina pyssel att inspireras av.
Text på Norska.
50 kr +porto
SÅLD!


Sjarmerende gjenbruk
Inspirerande pysselbok med underbara bilder och massor av fin inspiration.
Norsk text.
75 kr +porto


Jordnära
Vacker inspirationsbok om inredning och miljöer i den jordnära färgskalan.
Massor av fina bilder.
Text på Svenska.
75 kr +porto


Kärlek till er ♥

7 kommentarer:

Tusenfröjd sa...

Hahaham jag ha oxå rensat i min bokhylla och julboken var också en som åkte ut:-D
Kram Liv

Geli sa...

Hello Carina! What a lovely book! I wish you a wonderful time! With love, Geli

STENLYCKA sa...

Önskar dig en fin andra advent!
Stor varm kram till dig goa Carina från Raina

lallbacken sa...

Hej Carina. Den första boken ser ju mäkta intressant ut!! Synd att den är reserverad... Ha en skön helg ;)
/mia

lallbacken sa...

Hej carina. jag skrev fel...menade den andra, nostalgisk julepynt.
/mia

Jossan sa...

Hej!
Finns Sjarmerende Gjenbruk kvar?
Vet att det är ett år sen men tänkte fråga i alla fall:)

Jossan sa...

Ifall den gör det kan du väl maila mig på: jossan9805@gmail.com
Tack på förhand!