Ny vinnare...

Så där ja....då var 25 års arbete med underhåll av flygmotorer till ända.
Det är fina minnen jag får med mig när jag nu går vidare mot ett nytt liv.
Ett liv som förhoppningsvis kommer bli minst lika positivt dom det jag nu lämnat bakom mig.
Herregud...25 år! Det är HELA mitt vuxna liv!
Det här är stort!

Tusen tusen tack för alla era fina rader i förra inlägget. Som det värmer mitt hjärta att ni tror på mig! Ert stöd betyder mer än ni tror!

Nu något helt annat. Det verkar gå troll i mina utlottningar. Nu är det för andra gången så att vinnaren i en utlottning inte går att få tag i trots upprepade mail. Så i utlottningen av halsbandet har jag nu dragit en ny vinnare.
Den nya vinnaren är Susanne med bloggen Mogmors Vita!
Grattis Susanne!

14 kommentarer:

Susanne sa...

Åh vad roligt att jag vann!!! Halsbandet ser jättesött ut:)
Kram Susanne
Mormorsvita

G:a Affären sa...

Grattis Susanne och måtte den första vinnaren inte se vad som missats!
Om du nu har underhållit flygmotorer i så många år är det dags att pröva dina egen vingar, jag vet att de bär för du är så duktig fotograf!
Heja, och du är så driftig som vågar också!

Kramar
Cia

Lantligt i Smultronbacken sa...

Grattis till vinnaren.

Vad roligt med en ny start inom arbetslivet efter så lång tid på samma ställe. Man lever ju bara en gång så det är klart att man ska passa på.

Kram Teres

Nilla Nyfiken sa...

Grattis till vinnaren ... ja den andra! :-)

Kram
Pernilla

Kamomilla sa...

Nya vindar- grattis och lycka till! Du klarar det!

♥ Fyra årstider sa...

Du kommer älska ditt nya liv, det gör jag :) Vet du min man jobbar också med flygplan fast han är elektriker.

Kram Lotta

Photo by Maria sa...

Nytt i livet är stort och det kommer att gå bra, och skulle det mot förmodan inte göra det så slipper du gå ovetandes och undra hur det skulle vara..

Grattis till Susanne, ser att hon iaf sett =)

Kram Mia

Rachel Callaghan sa...

Best wishes for your new life! I hope you keep doing your photography as it has been lovely to follow your blog from the other side of the world. Merry Christmas from Rachel in New Zealand xo

lallbacken sa...

Hej Carina. Vad synd att inte vinnaren får sin vinst. Men bättre tur för den andra vinnaren!! Vilka söta små pryttlar du har där ;)
/mia

Anna Lantligt på Svanängen sa...

Önskar dig en riktigt fin, god jul! Och lycka till!!! Kram Anna

Annika Bohlin sa...

Stort GRATTIS till din nya start i livet, önskar dig all lycka till. Grattis också till den nya vinnaren:-)
Allt gott
Annika

jona sa...

Vackra vän! GRATTIS! du ska se att det är nu det börjar. För när vi väl tillåter hjärtat ett utrymme, går det inte att stoppa det.

God Jul och njuuut på din nya resa <3

K A T A R I N A sa...

Önskar dig en lugn, fin, snöig, varm jul utan stress och måsten. Massor med God Jul och -gott nytt år kramar från mig :)

/ Katarina i Norr

Unknown sa...

Modiga du!Så härligt att läsa att du vågar följa ditt hjärta! Tack för att du delar med dig av dina erfarenheter och dina nya steg på livets stig.
Lycka till!
Lo