Sockersöta Ida

I Sävsjö ligger mysiga inredningsbrtiken Sockerklaras, som drivs av lika söta Ida.
Nu har Anna och jag med ett reportage från Idas varma och mysiga hem på
 Mauritzgården, i tidningen Drömhem & Trädgård 14/2012.
Titta in på Idas blogg, Sockerklaras.

Stort tack Ida för en dag som för alltid etsat sig fast i hjärtat!





Andra advent idag. Två veckor till julafton.
Har en underbar helg bakom mig med mysig samvaro med mina
fina vänner Mia och Mia.
Framför mig har jag ett par tuffa veckor med ett svårt beslut som
måste fattas.

13 kommentarer:

Geli sa...

Hello Carina! What a wonderful kitchen! And the table decoration is simple but very beautiful! I wish you a wonderful evening! With love, Geli

Annas röda stol sa...

Härliga bilder!! Ska kika i tidningen så fort jag kommer åt den. Ha en trevlig kväll. /Anna

Lilla Kråkslottet/ Angelica sa...

Ett riktigt vackert hem!!! Kram!

Kamomilla sa...

Ooh vilket hem, och vad fina bilder!!

Livsstil Och Mys sa...

Gud så vackert! Nu MÅSTE vi ses!! Kanske till helgen?

Angående besluten... om det är det vi pratat om så vet du vad jag tycker...=)

Kram vännen!

Lina sa...

Vilken underbar blogg! Hittade hit via Instagram o kommer säkert igen.

Ainosofia sa...

•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸ .• •*´¨`*•Nice.¸¸. •*´¨ `*•.¸Nice.. ¸.•*´¨`*•.¸Nice ¸.•* ´¨`*•.¸Nice¸.•* ´ ¨`* •.¸¸.Nice•*´¨`* •.¸¸ .•Nice •*´¨`*•.¸ ¸.Nice•*´¨ `*•`*•.¸¸.•* ´¨`*•.¸¸.Nice•* ´¨`* •.¸¸.•*´¨`*•.¸¸ .• •Nice*´¨`*•.¸¸. ...

Wiener Wohnsinn sa...

Beautiful , cosy home !

Hugs from vienna
melanie **

Ewa`s Galleri sa...

Härliga bilder ,Måste köpa den tidningen
Hoppas det fixar sig med det svåra beslutet
Ha en bra dag

Alex - northstory sa...

What an absolutely breathtaking home! Thanks for showcasing it!

lallbacken sa...

Hej Carina. Oj vilket hem! Förstår att ni ville fota där ;)
/mia

♥ Fyra årstider sa...

Grattis Carina, du har vunnit en lampa på min blogg. Hoppas du blir glad för den! Maila mig din adress så kommer den på posten till jul!

Kram Lotta

c@sasdepelicula sa...

You are invited to participate in the making of casasdepelicula Christmas tree, I hope!