Varmt tack, för all den positiva energi som ni ger
genom era fina hälsningar!
Att ni tror på mig och min framtid som fotograf på
heltid betyder så mycket mer än ni kan ana!

För er som inte redan sett det så kan jag berätta att
min hemsida är klar och ni hittar den under bloggheadern
samt HÄR.

Hur har ni det med julstöket?
Här har det tillverkats godis och slagits in paket hela dagen.
Kika gärna in på Instagram om ni vill se mer bilder från
julstöket här hemma. Ni hittar mig på carinaolander.

Lite julinspiration i sista stund finns att få i Leva & Bo nr 51
som finns ute nu, 22-26 December 2012.
Jag hade tur och fick tag i sista numret där jag
var in och köpte den nu på eftermiddagen.






Styling/Foto: Carina Olander | Styling/Text: Anna Truelsen

God Jul till er alla!

20 kommentarer:

Smultron på ett strå sa...

Fina bilder! Och vad fint med en tall med pynt i, det har jag aldrig tänkt på! //kram maria

LissenTo sa...

Så vackra bilder med så många fina detaljer som jag tittar på om och om igen.

Underbart inrett.
Du kommer att lyckas

Ha en riktigt skön och mysig jul. // Lissen

Rummet för välbefinnande sa...

Ja, det kommer att bli så bra det här vännen!
Du är så duktig och har så fin känsla, så följ bara den så kommer det att gå strålande :)

Reportaget är så snyggt, och det är nästan så jag är tillbaka till vår "glögg-mys-helg" när jag ser bilderna. Åhhhh så mycket energi den helgen gav mig. Nu hänger de små kristyränglarna i granen och stjärnorna ligger i en såsskål på bänken i köket... *ler*

Tror jag sa att stjärnorna skulle hänga i granen va? *blink, blink* Men, så blir det ju inte alltid som man tänker från början, utan det kan bli ännu bättre liksom.

Ha nu en riktigt bra jul och bara njut och fyll på dina batterier. Sen är du redo för allt spännande som väntar på dig ;)

Kram kram

Tinas vita bo sa...

Underbara bilder!!
Du fixar det!! :0)

Önskar dig och din familj en riktigt GOD JUL!!
Varma kramar
Tina

G:a Affären sa...

Ja men visst! Jättemysiga bilder från Leva&Bo med lite murrigare och naturliga färginslag, det gillar jag.

Jag vill passa på att önska dig en riktigt God Jul!
Den bästa julklappen du gett dig själv är nog steget ut och ur du nyss tagit in i det du hör hemma.

Kramar
Cia

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Hoppas jag hinner få tag på ett ex., ser väldigt inspirerande ut !!

Många kramar och en riktigt God Jul !!

psst..supersnygg hemsida..go girl !!!

n o r d i n g å r d e n sa...

Carina, jag måste säga att detta var blnad det läckraste jag någonsin sett, vilket rum, vilka möbler och prylar, jag vill ha allt!!! Fy fasen va snyggt!!!

GOD JUL och tack för all fina inspiriation och vackra bilder!!! Mari.

n o r d i n g å r d e n sa...

...förstår ju att mycket är antik/loppisfynd men, bordet o mattan, finns det nytt i nutid? De läckra pallarna tycksa jag ha sett hos Anna och en del andra detaljer...

Marie sa...

Så otroligt fint reportage Carina, underbart! Och jag ler varje gång jag ser månbordet, vilken oerhörd tur att du bestämde dig för att köpa det, det var meningen att det skulle bo i ditt ljuvliga hem.

Önskar er en riktigt God Jul!

Kramar Marie

Geli sa...

Hello Carina! Soooo beautiful photos! I wish you a wonderful Christmas with your children and that all your dreams and plans for 2013 will come true! With love, Geli

K A T A R I N A sa...

Du är en duktig fotograf och tar så vackra inpirerande bilder. God Jul och Gott Nytt År till dig!

Kramar
Katarina i Norr

ps: Jag har en liten tävling på min blogg innan julafton:

http://katarinasdag.blogspot.se/2012/12/j-u-l-t-v-l-i-n-g-d.html

Mia Maräng sa...

Tittar in och får som alltid en wow upplevelse av dina fina bilder och texter. God Jul önskar jag dig.
Kram Mia

gamla skolan sa...

God Jul och Gott Nytt År !!
Kramar // Susanne

mormorMärtas sa...

Vilket härligt rustikt hem♥
Önskar dej en God Jul!

Kram Annika

Designe sa...

Supersnyggt! Gillar att det är så rustikt! Ha en riktigt God Jul! :)

STENLYCKA sa...

En stor varm Julkram till dig!
Önskar dig God Jul och att ni får en härlig julhelg!
Tack, att du finns där ute i bloggvärlden och att jag får njuta av dina vackra inlägg!
Raina

pernilles.com sa...

Kæreste Carina.
Masser af varme julehilsener og julekram fra de to på Møn

Norrfrids Eija sa...

Det finns inte många hem som får ett hjärta fladdra mer än ditt Carina, helt oemotståndligt, gudomligt vackert! Älskar din stil totalt! Önskar dig all lycka i världen med ditt företagande!

Le Trung Thanh sa...

Nice blog. I will keep visiting this website very often. I’m extremely impressed with your writing skills as well as with the layout on your blog.
--------------------------------
Thanh Le - HomeDesignLove.Com
http://www.homedesignlove.com

Algodão Tão Doce sa...

Olá!!! Tudo bem???
Vim aqui retribuir a sua visita no meu cantinho!!!
Fico feliz por você me seguir!!!
Venha sempre!!!>>> Passe lá e pegue um selinho de agradecimento!


Com carinho e beijinhux, Marie.


http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/