Efterlysning hem i Härnösand - Sollefteå


Ute är det hemskt kallt, men samtidigt oändligt vackert med all rimfrost.

Inne blommar ranunkler och jag sitter med ett par vårkataloger och drömmer om att fräscha upp vårgarderoben.

Men nu till en efterlysning.
Anna och jag söker ett fint hem att göra reportage hos i början av mars i trakten Härnösand - Sollefteå.
Hör av dig om det är ditt hem eller om du har tips om någon annans hem. Antingen till mig, eller till Anna.

Härlig fredag önskar jag er!

3 kommentarer:

Sallys hus sa...

Hej hej!
Hoppas ni hittar något fint hem..;)
Men du woooooow aäger jag bara!
Wooow vad mycket fina bilder...vilka reportage ni gjort! Helt fantastiskt att ni fått se så många vackra hem..;)
ha en fortasatt fin helg!
kram Katarina

Sallys hus sa...

hmmm...säger ska det ju stå..;)

Algodão Tão Doce sa...

Acabei de conhecer o seu blog e achei maravilhoso. Me visite:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
Siga-me e pegue o meu selinho!!!

Obrigada.

Beijos Marie.