Lantligt och bohemiskt med retrotouch

I Vakre Hjem 2/2013 har Anna och jag med ett superfint reportage från
Sandras och Mikaels underbara kök.
Ett kök som är renoverat helt enligt min filosofi....
Det gör inget om det tar tid om man kan ta kostnaderna löpande och slippa
ta extra lån för renoveringen. Det var precis så jag och mitt ex byggde vårt
badrum. Det tog 5,5 år, men det var det värt.
För Sandra och Mikael tog det bara 2 år, men jag kan tänka mig att det var
tufft många gånger att ha småbarn och ett kök kaos under så lång tid.
Beundrar dem för deras uthållighet och konsekvens i renoveringen!

Tusen tack för att vi fick komma till er och föreviga ert kök!
Besök Sandras fina blogg Vintage House!




6 kommentarer:

Geli sa...

Hello Carina!
What a wonderful kitchen in white!
It looks so cosy and fresh!
I think everyone love this kitchen!
Dear Carina I wish you happy Easter!
With love, Geli

EKTE INTERIØR sa...

Så mycket läckert och vakra bilder på din blogg!!! Jag kommer tillbaka. :) Jessica

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var det finaste jag sett på länge, vilket kök! Jag köper alltid Vakre hjem, min favorit.
Glad påsk och kram
AnnaMaria

Meta sa...

Gillar verkligen deras kök, det skulle man ha på kolonin, men var, lite väl stort kanske hihi..
Fina bilder som vanligt.
Vill också Önska dig en skön och fin Påsk hemma eller borta.
Kram Meta

Designe sa...

Supersnyggt! Både kök och foton! Jag gillar oxå! Jättefin blandning, personligt och fint! :)
Kram

pascale Cerdan sa...

Wonderful kitchen!!! Love all the little drawers!!