Har jag Sveriges kallaste hus?

Hur vet man ifall man har Sveriges kallaste hus?
Är det när termometern visar 5 plus vid golvlisten i vardagsrummet,
eller är det när man inte har några gardiner kvar för att de blåst bort!
Ha ha, nä det sistnämnda är ifall man har Sveriges DRAGIGASTE hus,
vilket jag i och för sig också skulle kunna ha. Men, nu var det kallaste
som gäller. Och ifall ni tycker att jag förtjänar att vinna en värmepump
från CTC så vore jag så oändligt tacksam om du vill rösta på mitt bidrag.
Vill du hjälpa mig röstar du HÄR!
Eller varför inte vara med själv i tävligen så att du kan vinna värmepumpen!
Vill du läsa mer och delta i tävlingen gör du det HÄR.


Nu håller jag tummarna!
Och om du är med så håller jag tummarna för dig också! ;)))

14 kommentarer:

Angela sa...

Lagt en röst på dig!:) Lycka till!

PIAZZAN sa...

Nu har jag lagt en röst på dig ...med hopp om mer värme :).

Kram
Pernilla

Villa Björkenäs Backen sa...

God natt !

Visst är det nått som är viktigt att ha ett Varmt Hem.
Det vet vi också här hemma ;)
Efter alla åren ! Ska så klart rösta dig.

Sov gott och ha en fin vecka ! kram.kram

Villa Björkenäs Backen sa...

Nu har jag gjort det och håller tummarna för dig.
Kram igen

G:a Affären sa...

Åh, jag vet hur det är att bo i ett hus med charmiga kakelugnar, men det räcker inte. Så mycket jobb det går åt till att hålla värmen. Så klart jag har lagt en röst och hoppas du vinner!

Varm kram
Cia

DREAMS ON 34th STREET ~ French Bread & Family sa...

I hope that votes from America count!
Good Luck!
~Lynne
withLove.

CAISA K. sa...

röstat på dig!
skönt med lite extra värme
håller tummarna för dig.

kram.

Gúa sa...

KLART! Lycka till vännen min :)

Vit Hortensia sa...

En röst från mig har du fått och så hoppas jag att du vinner så du får en lite enklare vardag:)
Ha en fin vecka!
Kram
Birgitta

lallbacken sa...

hej carina. tänk vad mysigt du bor. trots kylan ;) hoppas du vinner!!!!!
/mia

Torpälskaren sa...

Röstat på dig nu!!! :-)
kram anneli

Torpälskaren sa...

Röstat på dig nu!!! :-)
kram anneli

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Du har fått min röst!!

Lycka till!
Monica

ahmed sa...

Tack mycket möjligt, besök min ödmjuka blogg

شبكة انت والعالم
شبكة انت والعالم
شبكة انت والعالم
شبكة انت والعالم