Peace to you my friends!

När jag kom hem häromdagen låg det ett brev i brevlådan.
Armbandet som jag beställt HÄR hade äntligen kommit.
Tillverkat för hand av återbrukade pärlor. Me like!
Sen har den goa värmländskan laddat det med kärlek och
omtanke. Det heter Embrace och med i brevet låg ett kort
med de finaste visdomsord.
Det kortet sitter på väggen så jag ser det varje dag,
och armbandet blev jag motvilligt tvungen att ta av
mig tidigare idag när jag skulle ut och jobba
med veden. Vill ju inte förstöra det! ;)




7 kommentarer:

Jennys Vita Villervalla sa...

Så fint armband alltså!
Kram
Jenny

Geli sa...

Hello Carina!
Very dreamy!
I wish you a happy weekend!
With love, Geli

millandante sa...

Superfint! Nä inget vedhuggararmband inte;)

Kram kram

Photo by Maria sa...

Så himla fint..

Kram Mia

Anna-Maria sa...

Jätte fint armband!

Tack så jätte mycket för din värmande och jätte fina kommentar i min blogg ang min sons sjukdomsutredning!
Blir så glad över alla fina kommentarer jag får!
Tack tack!
//Kram Amie

Rummet för välbefinnande sa...

Tack fina du!
Det gör så gott i min skaparsjäl att du är nöjd <3
Kram kram

Villa Sjöhaga sa...

Jag gillade bilderna!! Armbandet också såklart men bilderna va grymma!
kram