Reportage | Loppis | Efterlysning

I morgon är det dax för årets stora begivenhet i Hjo,
nämligen loppisen i trädgården hos Marie Vita Ranunkler.
Jag har varit med de andra två åren och skulle varit med
även i år men jag är inte helt återställd efter en maginfluensa
så jag måste tyvärr stå över.

Men ni som kan....åk dit! Det blir en loppis-brocante utöver
det vanliga! Kika in HÄR för mer info.

För er som hade velat köpa det berg av grejer jag hade
tänkt ha med mig kan jag redan nu avslöja att jag kommer
att ha en loppis här hemma under sommaren istället.
Mer info om när kommer så håll utkik! ;)

I Lantliv 6/2013 som kommer ut nu i dagarna har Anna
och jag med ett reportage från en annan Anna och hennes
Tommies fina hus i Gävle.
Ett sånt där hus som är så fint i grunden och har så fina
detaljer att möbler nästan blir överflödiga.
Tusen tack Anna och Tommie för en härlig dag hos er!





Så en efterlysning till ett kommande reportage...

Söker efter en hall som är fin och
har bra förvaring. Kanske lite fiffiga
lösningar och inte allt för liten.
Helst i Västsverige men andra förslag
är välkomna också.

15 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Ohhhh så vackert hem, en stil som jag tycker är så fint, ljust och skirt....Måste köpa nya numret av Lantliv pronto!! :-)))
Trevlig helg Carina och krya på dig nu! Kram Paula

Geli sa...

Hello Carina!
Thanks for your beautiful photos of this dreamy home!
Happy weekend!
With love,
Geli

Cat sa...

Reportaget var verkligen super! Väldigt inspirerande bilder.
Krya på dig och ha de gott. Catarina

Jane Norell Gotthold sa...

Vilket fantastiskt hem, så vackert. Förstår vad du menar med detaljerna :)Underbara foton.

Vilken otur med benet och sjukdom, krya på dig!!!
Jane :)

G:a Affären sa...

Jag har ännu inte hunnit kika i Lantliv, men det ser jag fram emot nu; vilket vackert hem! Och duktig fotograf!

Krya på dig så att du kan njuta av helgen!

Kramar
Cia

Annas skattkammare sa...

Hej! Vad synd att vi inte ses imorgon! Jag ska dit för tredje året i rad så det är en tradition nu! :) kommer gärna på din loppis i sommar om jag är ledig! Min kompis lina har nyss byggt en jättefin hall med perfekt förvaring, kan fråga henne, isf kan jag be henne ta lite bilder och maila dig. Hon bor i närheten av mig, alltså inte så långt ifrån dig.. ;) vår hall är ju stor men har inte så mkt extra förvaring.. krya på dig!
Kram Anna

Art Doll sa...

Elegant white :)

Nellie sa...

Nej så tråkigt att du inte kan komma imorgon. Krya på dig nu så kanske vi ses på din loppis i sommar istället. Har släktingar åt ditt håll så det skulle säkert kunna kombineras med en visit hos dem. Annars kanske jag försöker samordna lite glada loppis-sugna tjejer för en gemensam resa! Kram

mormorMärtas sa...

Vilket fint reportage från det fina hemmet!! Tycker så mycket om det vita med lite läderdetaljer♥

Kram Annika

lallbacken sa...

hej carina. oooj så jättefint hem, måste också köpa lantliv. hoppas du blir kry i magflunsan ;)
/mia

Bellevue Gård sa...

Vackra bilder på ett vackert hem!

Anna Lantligt på Svanängen sa...

Fantastiskt fint! Trevlig helg i vårvärmen! Kram Anna

Maria sa...

Jättefint!
Tack snälla för mycket trevlig dag igår!
Kram /Maria

Sallys hus sa...

He fina du!
Men åå vilket vackert hem det där var!
Stackars dig som blev sjuk och vad läskigt det var det där med benet som sjönk ner i skogen..huuuaa..jag ryser...jag hade garanterat fått panik.
Ha en fin dag!
Kram katarina

millandante sa...

Ja det är INTE min hall du söker...hihi;)

Underbart hus!!

Vi hörs, kram:)