Brittiskt blommigt, och mer om den kommande loppisen här hemma

"Både kardemummaskorpan och humorn ska vara torr!"
Låt dig inspireras till blomstrande inredning och överdådiga
tebjudningar i Drömhem och Trädgård 9/2013.
Av: Johanna och mig.





Ni har väl bokat in den 4:e augusti!
Det är då det blir loppis här hemma :)...
och vilken loppis sen! Det är inte bara
jag som rensat i huset utan Sandra
(Vintage House) kommer också liksom
Troligtvis kommer Mia (Rummet för välbefinnande) också,
och förhoppningsvis kommer Mia (Lilla Blanka).
Sist men inte minst kommer Suedeco.se hit.

Håll utkik för närmare info här på bloggen eller
på instagram där jag uppdaterar flitigare än här.

Tusen tack också för alla era rara hälsningar här
på bloggen! Om ni visste hur glad jag blir för
varenda en av dem! TACK!

3 kommentarer:

Smultron på ett strå sa...

Så underbara bilder du visar, så mycket inspiration! TACK! Måste genast hitta dej på Pinterest och Instagram! //kram maria

G:a Affären sa...

Precis idag bläddrade jag i tidningen och såg bilden med fågeln framför tavlan, bilden fastnade i huvudet - och så ser jag den igen! Så det var ni som låg bakom reportaget...! Jag är inte så mycket för blommigt i inredning men bordet med stillebenet är något jag verkligen gillar!

Det loppiset skulle jag bra gärna vilja besöka! Bloggar som som verkligen inspirerar, och så Suedeco som jag så gärna handlar hos!
Vilket loppis!

Kramar
Cia

Kramar
Cia

toves sammensurium sa...

Herlig.Riktig gammeldags ,men likevel så inderlig skjønt.Gleder meg til bladet (som alltid!)
Dere er dyktige!!!
Tove :)