Livet rullar på...

Godmorgon!

Någon mer än jag som tycker det går fort nu?!
Dagarna flyger iväg i ett rasande tempo.
Förra veckan...jobb i Frankrike...denna vecka..
...jobb hemma med att vara hantlangare till en
snickare som gjort färdigt det sista på vedbodtaket
plus att jag själv håller på och byter vindskivor
på ett annat mycket mindre hus på gården.

I går avbröt jag semestern för ett reportage hos
fina Helena, och idag blir det nog krabbfiske
på kusten.

Å huset ser ut som ett sjöslag...samtidigt som mina
goa vänner Mia och J kommer ikväll för att stanna
över natt! Förlååååååt mig söta ni för att allt är
kaos här hemma! Men jag tror ni gillar mig ändå ;) ♥

Förra veckan, när jag var i Frankrike, hade Anna
och jag med ett reportage i Leva o Bo (6-12 juli-13)
från Annikas fina hem i Strängnäs.
Titta här får ni se en glimt av hur fint de har det...





4 kommentarer:

Stationen1887-Angelica sa...

Ja hua vad dagarna går fort. Försöker att inte tänka på det utan njuta av ledigheten! Huvudsaken man hinner med livet bland alla "måsten"
Stor stor kram!

H`s enkla vardag sa...

Jättefint. Ni är så duktiga och så gulliga. Vilket team. Verkligen trevlig dag, dock varm, vi skulle ha badat....
Hoppas resan hem gick bra!?
Ta det lugnt nu och njut av sol och värme..
Kram Helena

Rummet för välbefinnande sa...

Puss ❤
Vi ses ikväll och jag fullkomligt älskar ditt hem även om det är ostädat.

G:a Affären sa...

Sådär brukar jag också resonera, mina vänner gillar mig trots kaos. De kan till och med kan säga att de trivs, det är så "bohemiskt" hos dig.
Bilderna på de söta pajerna är förföriska! Åhh, jag önskar jag hade en av dem här, det spelar ingen som helst roll vilken.
Skönt att vedbotaket är färdigt och duktigt av dig att byta vindskivor, inte alltför högt upp hoppas jag.

Önskar dig en fin helg med vännerna!
Kramar
Cia