En utslagen hjältinna

Tusen tack alla goa besökare på dagens loppis deluxe!
Aldrig hade jag kunnat föreställa mig att så många skulle komma, vilket kanske också märktes på det trafikkaos som uppstod.
Tack och lov var de flesta av er förstående och tog det med ro!

Nu ligger jag utslagen på soffan ute och tittar på en himmel helt utan moln! Vilken tur med vädret också! Kunde inte blivit bättre!

Här har ni en annan krabat också...gårdens vaktdinosaurie...som även han åkte på en utskällning stackarn! ;)...en hund tyckte att han var helcreepy och slutade inte skälla förrän vakt-dino plockades undan, hi hi. 

Tack än en gång alla!

4 kommentarer:

millandante sa...

Hahaha, vaktdinosar har det inte lätt i dessa tider;)

Underbart att det gick så bra idag!!

Då siktar vi på den dagen:) Vi hörs!

Kram

Johanna sa...

Jag var där idag och det var väldigt trevligt! Jag gjorde ett par superfynd och fikade gott.

Ha en fin kväll,

Kram Johanna

A House With A View sa...

Ååh låter jättetrevligt!! Synd att jag bor så långt bort från din loppis :)

Kraaaaaam aka

Miriam sa...

Tack själv, mysigt ställe att besöka. Helt galet mycket bilar, men det gick ju bra till slut ;) den fina pallen står i hallen :)