Lantlig julinspiration & efterlysning

Hej på er!

Hur har ni det i julstöket?
Har idéerna sinat kan ni kika i Leva & Bo 50/2013 där Anna och jag
 har med ett inspirationsjobb vi gjort på beställning av Expressen/Leva & Bo.







Foto: Carina Olander | Av: Anna Truelsen & Carina Olander

Tack till butikerna:
Växtboden i Veddige

Nu till efterlysningen:
Vi söker ett hem i Stockholmstrakten för reportage den 17 januari.
Tips mottages tacksamt!
Maila gärna bilder så hör vi med uppdragsgivaren om det är vad de söker.
info (snabela) carinaolander (punkt) se

xoxo


16 kommentarer:

Designe sa...

ÅH va jag gillade reportaget! Så fint och juligt och jag bara älskar Åhlens kuddar!:)
kram

A House With A View sa...

Huuuuur fint som helst, gah... ögongodis :)

Kramiz aka

Marina Pérez Bejarano sa...

Really beautiful!!! Great!

Marina from Jerez (Spain)

Geli sa...

Sooooo dreamy ....thanks for your beautiful photos!
I wish you a very happy christmas with your family dear Carina!
With love,
Geli

Linda sa...

Det är lika fint och inspirerande som alltid när ni gör reportage! Jag är så glad och tacksam för att få vara med!
Kram, Linda

Sommerhuset i bakken sa...

Wow, så utrolig koselig! Her var det mye inspirasjon å hente! Sååå flott!

Ha en herlig kveld og en riktig god natt!

Designe sa...

Blev ju såå inspirerad av det här reportaget och kär i den svarta handduken med figurer på! Blev glad då jag såg var den kom ifrån så jag kunde söka efter den. Hittade den faktiskt i en liten butik här hemma! De hade bara en hemma men det räcker! Gillar den kanonmycket! :) I jul går mitt kök i rött, vitt, svart och beige! :)

Anna Lantligt på Svanängen sa...

God Jul & Gott Nytt År! Kram Anna

STENLYCKA sa...

En underbar GOD JUL önskar jag dig.
Ta hand om dig och dina kära!
Julkramar i massor från Raina

kråke sa...

Stor julkram till dig!:))

Kråke

heloisa de mesquita inoue sa...

Feliz Ano Novo! Beijos!

STENLYCKA sa...

Tack för alla underbara inlägg under året!
Önskar dig ett underbart 2014!
Gott Nytt År!!
Raina

millandante sa...

De där skumtomtarna... de skulle jag kunna äta upp allihop nu. Och ändå åt jag så många vid jul...;)

Så fina bilder!!!!!

Kram <3

Anna Lantligt på Svanängen sa...

Hoppas att nya året har startat fint! Kram Anna

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Himmel, vad vackert! Kram från Australien♥ ~Pernilla

Julia Cogne sa...

Vilka mysiga bilder :D