Stylistens arkitektritade villa

I Leva & Bo 16/2014 har Anna och jag med två fina reportage.
Först ut är en arkitektritad villa med vidunderlig utsikt över
böljande fält och en slingrande å.
Tusen tack Ulrika för att vi fick komma till er!









Sen har vi också med ett jobb vi gjorde i Annas egna lilla
mysiga brygghus en varm och skön dag i Maj förra året.





Vill också passa på att tacka alla er som tittar in här!
Jag läser alla rara ord ni skriver och sparar dem på
en särskild plats i hjärtat!
Hoppas ni haft en lika lugn och fin påsk som jag och
lillskrutten haft här hemma.

XO

3 kommentarer:

Hemma på Sjuan sa...

Vilket underbart hem och ett fantastisk läge! Anna´s brygghus är supermysigt!
Hoppas du haft en mysig påskhelg, kram Suss

G:a Affären sa...

Jag kikar gärna in hos dig och ser alla vackra reportage, men det var länge sedan jag kommenterade...!
Brygghuset ger en alldeles speciell känsla, jag gillar verkligen den atmosfären. Och lösningen på ventilation är förträfflig!

Önskar dig allt gott!
Kramar
Cia

Photo by Maria sa...

Vilket härligt hus med fin form =) Och vackert inne..
Brygghus kan vara fantastiskt fina, så som detta tex =)

Kram Mia