Köket jag önskar vore mitt egna

Det är den mest intensiva tiden på året nu...
...när allt är som vackrast i sin nyutslagna grönska.
Många fotograferingar och mycket redigeringstid
vid datorn blir det nu. Härligt att ha det så faktiskt, men
jag har inte hunnit med att blogga om alla publiceringar
dessvärre. En som jag missat är det fantastiska lantköket
hos Eija på Norrfrid.

Ett kök jag önskar hett och innerligt vore mitt egna,
nä, inte bara köket utan faktiskt hela huset!
Direkt jag klev innanför dörren på Norrfrid kändes det
som att jag var hemma. Kan man få en bättre känsla?

Vill du uppleva Norrfrids hela härlighet så finns här både

Tack goa Eija och Mika för er gästfrihet!








Reportaget hade Anna och jag med i Leva & Bo 21/2014.

XO

5 kommentarer:

Eclectic Hamilton sa...

WOW - a nice mixture beetween cosy and sophisticated.
I love it!

Greetings & Kitchen Love
Ines

STENLYCKA sa...

Midsommarkramar till dig!
Ha det underbart!
Raina

annasvackrabilder sa...

Vilket fint hus och otroligt fina bilder.

Cecilia Kuklies sa...

Best chandelier I'd love to have one.

Cecilia Kuklies sa...

Best chandelier I'd love to have one.