Inspirerande badrum

Hej vänner!

Jag ligger efter med att visa er vilka reportage som är ute i tidningarna nu
så jag har den del att komma ikapp med nu. Därför hoppas jag att uppdateringarna
av bloggen ska dugga tätt här en tid framöver.

Först ut är Badrummet hos Eija och Mika på Norrfrid som finns med i Lev Landlig 7/2014.
Det är Anna och jag som gjort reportaget.

Eija är en av mina största förebilder med sin ekoligiska livsstil. Missa inte hennes blogg samt krönikor i tidningen Lantliv.


XO

4 kommentarer:

Minna Järvinen sa...

Perfekt! Kram, Minna / houseandcottage.blogspot.fi

angie sa...

wow, ein wunderschönes badezimmer!!! lich liebe die schwarz-weißen fliesen!!! liebe grüße von angie aus deutschland

Malin Högsved sa...

Men jösses så fint ❤ vilket badrum!

Passagården sa...

Alltså... Det badrummet!!