Mysigt mitt i Västerås

Anna och jag har med tre reportage i tidningen Drömhem & Trädgård 12/2014
och först ut är Åsas och Jens charmiga villa som ligger mitt i Västerås.
Man kan inte tro att det bara är ett stenkast in till centrala staden. Huset och
den staketomgärdade lummiga trädgården ger mer känslan av Bullerbyn.

Förutom att det var oerhört trevligt att vi även fick bo hos Åsa och Jens och
därmed fick tillbringa mer tid tillsammans, så var det lite som att komma hem
för mig eftersom jag bodde i Västerås under gymnasietiden.








Tusen tack Åsa och Jens för att vi fick komma till er,
och för er gästfrihet!

Vill ni se mer av hemmet hittar ni det på instagram... @nerenskan

XO

2 kommentarer:

Eclectic Hamilton sa...

Wonderful, wonderful, wonderful!
So stylish and cosy.
I love it.

Greetings & Love
Ines

Designe sa...

Såå himla fint! :)