Sitter ni ner?

Bra!
Jag vill ju inte att ni trillar och skadar er nu när jag berättar
att här kommer något så ovanligt som ett helt vanligt blogginlägg!

Ja men när hände det senast?

Förra året gick de nog att räkna på ena handens fingrar utan problem.
Det har ju inte saknats blogginlägg, men med tiden har bloggen har blivit
en integrerad del av företaget där jag visar upp vilka jobb jag har med
i tidningarna.



 Jag har till och med slutat ha dåligt samvete och att
be om ursäkt över att det är så, för hur det än är så
kommer barnet, gården och företaget först.

Sen är det väl så att när man inte hittar någon inspiration
eller tar sig tid att bara vara och låta tankarna sväva iväg
då går det inte så bra att inspirera andra heller.

Men häromdagen lade jag mig ner på sängen med Maja som en
värmande halskrage och öppnade en bok jag köpte i
början av December. Och där fanns den...inspirationen!


Förhoppningsvis kommer de spontana blogginläggen här
hemifrån att bli betydligt fler än en handfull under 2015.
Här har vi i alla fall nr 1.

Med kärlek

Book | In detail, Hans Blomquist and Debi Treloar

5 kommentarer:

Arja sa...

Halloj!
Blev nyfiken på boken, vad heter den?
Vackra bilder och framför allt på din katt, så fiiin.
Njut Kvällen Kram Arja

Meta sa...

Välkommen tillbaka, kul att hör nåt annat än dina jobbinlägg, inte för att de är dåliga utan för att det är inte om bara hos er, Boken verkar vara helt underbar, den får jag nog snoka efter
Ha det gott
Kram Meta

G:a Affären sa...

Ja den boken kan verkligen inspirera, liksom den förra!
Nej bloggandet ska inte innebära dåligt samvete, bara nöje. Katter har nog förmågan att kunna njuta och det ska vi också, eller hur?
Varm kram /Cia

Maud sa...

Jag blev också nyfiken på vad det för för bok? Fina bilder fick den dig att ta!

angie sa...

wow, vad inspira för stor !!! dekoration gillar det mycket !!! deras katt är mycket lik min katt !!! som säkert inte kommer att ha samma pappa !!! älskar hälsningar från angie från Tyskland