Villa & Volvo i Ulricehamn

Hej på er!
Hoppas att ni haft fina jul och nyårshelger.
Jag har hållit mig borta från datorn och njutit av att vara
ledig tillsammans med min son, så det har visst blivit ett
rätt långt uppehåll sen sist men nu börjar jag vakna lite ur
vinterdvalan och tänkte dela med mig av några fina reportage
som jag har ute i tidningarna nu.

Idag blir det bilder från ett hem som Johanna Flyckt Gashi
och jag besökte tillsammans som finns med i Hus & Hem 1/2015.
Det är hemma hos goa Caroline och hennes familj i Ulricehamn.
Vi var så fullproppade med inspiration när vi åkte därifrån
och Johanna sa typ hundra gånger under dagen "ååå DET ska jag göra till helgen"
så tillslut började jag undra hur långa helger Johanna egentligen har.
Mina helger är i alla fall inte fullt så långa ;-).












Caroline driver företaget Mini-Elsa Retrodesign. Kika gärna in där!
Tusen tack Caroline för att vi fick komma till er!

XO

1 kommentar:

A House With A View sa...

Vilket jättefint hem! Många fina detaljer och fina lampor :) Fina foton också!!

Många kramar aka