Fint med små medel

I tidningen Lantliv Sommarhem 2015 har Anna och jag med ett
reportage från vår goda vän Sandras och hennes familjs hem.
Sandra är en mästare på att hitta fina unika föremål hos "sina
loppisgubbar" som hon kallar dem. Så med stram budget och
en hel del tålamod har hemmet blivit högst personligt och med
en härlig bohemisk känsla. Ett av de finaste hemmen jag vet!
Se och läs mer i Lantliv Sommarhem,
och även på Lantlivs hemsida HÄR.






Ett STORT tack till hela familjen för att vi alltid är
välkomna hos er!

XO

5 kommentarer:

Lone sa...

hvor ser det skønt ud :-) Terrassen/altanen er særligt fantastisk. Så stemningsfuldt!

Tak for kigget :)

Meta sa...

En härlig miljö att leva i. Såg reportaget från ditt hus idag i Lantliv. Så kul det var att se hur du har det nu Tänk det är så många år sedan jag hittade dig för första gången Det var strax innan ni började med badrummet.Det har hänt mycket sedan dess. Hoppas att du har det bra och att allt ordnat upp sig för dig..
Härliga bilder
Ha det så gott på Pingstdagen
kram Meta

Bokcaféet i byn sa...

Hej Carina!
Ville bara kika in och lämna en kommentar efter att ha läst och sett bilder från ditt hus i Lantliv.
Ett sånt otroligt vackert och inspirerande lanthem du har! Det finaste jag sett på länge, jätte trevlig text av Anna och vackra foton av dig. Ni utgör ett bra team!
Kram Anna i Skåne

Finaste mattan sa...

Helt underbara miljöer! : )

n o r d i n g å r d e n sa...

Sandras hem är bara så urläckert!!! Älskar hennes stil men jag gillar DIN stil också Carina, åh vilket smakfullt hem du har!!!!!