Tänk om jag haft...

Jag önskar att jag haft samma känsla för stil och inredning
när jag var 24 år, för typ 100 år sedan, och bodde i en liten
lägenhet på 56 kvadrat som Sara har idag, nu när hon är 24.

Jag trivdes visserligen bra där och då men skillnaden i känsla
är milsvid jämfört med Saras 56 kvadrat. Sara jobbar i blom-
och inredningsbutiken Bettys i Borås och överallt i Saras hem
hittar man kreativa och personliga lösningar på inredningen.
Saras pappa har hjälpt till att svetsa unika bord och barstolar
samt byggt snyggaste sänggaveln.
Överallt finns unika tavlor som Sara gjort av sidor hon rivit ut
ur gamla böcker. Och mitt i allt detta går Sara omkring och är
sådär urcharmigt genomtrevlig. Fy fan...jag vill ha dig som
lillasyster Sara!

Reportaget jag och Johanna gjort hos Sara finns att se och läsa
i tidningen Allt i Hemmet 11/2015.
Sara finns på Instagram som @saralinneakjellen








XO

Inga kommentarer: