Vinn lyxigt SPA-kit

 
På Instagram har jag en tävling i samarbete med Brique Design.

Det man kan vinna är ett kit med havssalt (Guérande Sea Salt),
apelsin- och pelargon olja (Orange and geranium 100% organic oil)
samt en fotfil i glas. Allt är från Meraki.

Har ni inte Instagram men ändå vill vara med så kan ni skriva er
mailadress i kommentarsfältet här nedan samt skriva var Brique har
sin butik.

Tävlingen avslutas 24/10 kl 24:00, och vinnaren meddelas 25/10 på
Instagram samt via mejl om det är någon här på bloggen som vinner.

Lycka till!

XO

25 kommentarer:

Emma Thun sa...

Jag vill vara med och tävla :)
Brique är ju en av mina favoriter, på ett favoritställe (var där senast idag...), med andra ord Nääs Fabriker. Min mamma hade butik där när jag var barn.

. sa...

Brique har sin butik i Tollered; i Nääs fabriker.
cala@bahnhof.se

Julia Vinberg sa...

Rätt svar är på Spinnerivägen 1 i Tollered!

Med vänlig hälsning, Julia
julia-v-dif@hotmail.com

Emely sa...

Åhh, vilken underbar tävling!
Rätt svar är Nääs Fabriker, Tollered. Ha det så gott!
Mvh Emely, emely.drugge@hotmail.com

sandra sa...

Nääs fabriker i Tollered.
Mvh Sandra, sandra_ottosson@hotmail.com

Emma sa...

Hej!
Rätt svar är Nääs Fabriker i Tollered och för en rätt trött och slite trebarnsmor vore det så lyxigt att få vinna ngt bara till sig själv :)
Mvh Emma
emmafortuna@gmail.com

Hedda sa...

Butiken ligger i Tollered
Hoppas få hem lite lyx =)

heddajansdotter@gmail.com

Malin öhlund sa...

Rätt svar: Butiken ligger i Tollered.

malins95@hotmail.com

Hoppas på vinst! :D

skandalism sa...

Butiken finns i Tollered!

My sa...

Nääs fabriker i Tollered.
hoppas på tur ! my.thulin@live.se

Ida sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ida sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ida sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ida sa...

Åh, höstlyx :)
Butiken ligger i Tollered.
ida.henrysson@gmail.com

Sara Wallenius sa...

Tollered!;)
Mysigt o kunna fixa hemma-spa när man inte kan åka iväg på dyra spa och fixa barnvakt@
Lägga barnen o dricka en Baileys med mannen i badkaret....myyspyys!!
Wallenius.sara82@gmail.com

my words sa...

Nääs i Tollered. Efter långpromenaden komma hem och avnjuta en god middag. Därefter ta sig ett hett bad med väldoftande oljor och tända ljus...
Hoppas på tur!: evakarlin@hotmail.com

Joakim sa...

Brique har butiken i Tollered (i Nääs fabriker)

Vill gärna vara med och tävla:
elin.joensson@live.se

Julianna Fredriksson sa...

Hej!
Är gärna med.

Svar: Nääs i Tollered.
Nu när mörket har börjat krypa sig in.
Så önskar jag mig något som piggar upp tillvaron något. Att vinna detta härliga väldoftande kit skulle
göra en underbar stund i badkaret mer än komplett.

Mvh Julianna Fredriksson
julianna@bredband2.com

Sofie Altuntas sa...

Jag är gärna med <3
Star: Nääs fabriker i Tollered

Vilken dröm att få ta hand om sig själv med dessa produkter
Mvh
Sofie Altuntas

Sofie.altuntas@gmail.com

patrik sa...

Nääsfabriker i tollered
Hillevianna@hotmail.com

Sophie.. sa...

Butiken finns i Tollered, Nääs fabriker.

Vore mysigt om jag kunde vinna lyx till min mamma
hon stressar ofta och jag tycker att hon behöver
uppmuntras till att tänka på sig själv mer - med
lyxiga produkter för kroppen :-)

Med vänlig hälsning Sophie

big mike sa...

Butiken ligger på Spinnerivägen 1 i Tollered.

michaelostman@hotmail.com

Kylie Larsson sa...

Tollered :)

kylielarsson(a)gmail.com

Tack!

Gerdan sa...

Nääs fabriker i Tollered
gerdan.tavling@gmail.com

Sanna sa...

Vilken underbar tävling, klart man gärna vill vara med.
Nääs fabriker i Tollered är svaret.

MVH Sanna
exactis@hotmail.com