Gnistrande jul

I tidningen Lantliv 11/2015 har jag med ett julreportage där jag både
fotograferat och skrivit texten själv. Det är hemma hos min goa vän
Jessica när hon firar jul i sitt nyrenoverade hus. På bara några
månader förvandlade Jessica huset från 70-talsmurrigt till vilsamt vitt
både in- och utvändigt. Nu ligger huset i skogsbrynet som en gnistrande
snökristall och Jessica kan fira en lugn och fridfull jul.
Missa inte hela reportaget i Lantliv!




Du är en förebild Jessica! Tack för att jag fick göra julreportaget hos dig!
Följ Jessica på Instagram @bynilsgarden

XO

5 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Visst läste jag det reportaget och det är den bilden på hennes kök som ligger framme just nu. Håller på och övertalar Jonas om hennes köksö. En fråga eftersom du känner henne, hur har hon gjort med köksön, den köptes väl inte så på Ikea, hon måste gjort om den på ngt vis?
Kul att du gjort allt alldeles själv.
Kram Helena

Emma Thun sa...

Så himla fint Carina! Får köpa den där tidningen vid nästa handling.
Längtade redan lite efter julen, men efter den köksbilden så växte längtan rejält...

mysiga heestrand sa...

Jättefint reportage och fint hem Jessica har
Kram
Marita i Heestrand

Ekenäsliv sa...

Hej!!
Hittade hit via Helenas Enkla Vardag :)
Så fin blogg du har! ska absolut köpa tidningen och läsa ditt reportage!
Ser verkligen jättefint ut!
Är med vääääldigt intresserad av köksön... Hmm, operation övertalning tror jag det blir på den;-)
Ha en fin helg!
Kram Anna

Uouo Uo sa...



thx

شركة تنظيف بالرياض




thank you

حراج السيارات


thank you



احلى سينما